نایب رییس فدراسیون والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه از اعلام آمادگی 16 تیم از کشورهای آسیایی برای حضور در رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا در مشهد خبر داد.

هادی رضایی در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، با اشاره به این که این رقابت ها از 27 فروردین آغاز و تا پنجم اردی بهشت امسال ادامه خواهد داشت افزود : مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا انتخابی رقابت های جهانی لهستان و پارا المپیک آسیایی 2014 کره جنوبی در دو بخش بانوان و مردان با حضور تیم های شاخص آسیایی راه یافته به این دوره در مشهد برگزار خواهد شد.

به گفته وی از این تعداد 10 تیم در بخش مردان و شش تیم در بخش بانوان در مدت مذکور رقابت می کنند .

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران تصریح کرد : اردوی پایانی تیم های ملی والیبال نشسته بانوان و مردان ایران برای افزایش آمادگی شرکت در رقابت های آسیایی از 21 تا 27 فروردین امسال در مشهد ادامه خواهد یافت .

وی اعلام کرد : بر اساس آخرین برنامه ریزی ها ، مسابقه های مردان در سالن ورزشی شهید بهشتی و مسابقه های بانوان در سالن ورزشی سجاد مشهد برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در هتل همای شماره دو این شهر اسکان می یابند .

رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی یادآوری کرد : ستاد برگزاری این رقابت ها اواخر پارسال در محل این هیئت تشکیل و استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان این استان به ترتیب به عنوان رییس و دبیر ستاد کل برگزاری این رقابت ها تعیین شده اند/س.

برچسب ها: والیبال ، نشسته ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.