مربی تیم والیبال بانوان متین ورامین گفت: انگیزه بازیکنان تیم برای حضور موفق در مسابقات آسیایی بسیار بالاست.

فریبا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آنکه جلسه شورای عالی ورزش باشگاه گاز تهران اردیبهشت ماه تشکیل می‌شد و مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اواخر فروردین ماه در تایلند آغاز می‌شد نمی‌توانستیم تا زمان تصمیم گیری مسئولان باشگاه گاز تهران صبر کنیم به همین دلیل با باشگاه متین ورامین وارد مذاکره شدیم.

مربی تیم والیبال بانوان متین ورامین تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های زیاد "داورزنی" رییس فدراسیون والیبال حضورمان با حمایت مالی تیم متین ورامین در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا قطعی شد و هم‌اکنون تمرینات آماده‌سازی را در ورامین دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه انگیزیه بازیکنان تیم بسیار بالاست به طوری که من به دلیل این انگیزه و روحیه بالای بازیکنان برای پیگیری‌هایی بیشتر در خصوص چگونگی حضور در پیکارهای جام باشگاه‌های آسیا تشویق می‌شدم.

مربی تیم والیبال بانوان متین ورامین تصریح کرد: اگر روحیه بالا و انگیزه بازیکنان نبود به هیچ عنوان برای حضور در مسابقات جام باشگاههای آسیا پیگیر نمی‌شدم و در این صورت تیم دوم لیگ برتر به مسابقات اعزام می‌شد و یا در صورت عدم حضور نماینده مبلغ 20 هزار دلار را به عنوان جریمه پرداخت می‌کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار