اندکی پس از هشدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه هر گونه اقدام یک جانبه تشکیلات خودگردان فلسطین، این تشکیلات کابینه نتانیاهو را به اقدام‌های یک جانبه برای به بن بست کشاندن روند صلح منطقه متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، اندکی پس از هشدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه هر گونه اقدام یک جانبه تشکیلات خودگردان فلسطین، این تشکیلات کابینه نتانیاهو را به اقدام‌های یک جانبه برای به بن بست کشاندن روند صلح منطقه متهم کرد.

 پس از انتشار سخنان نتانیاهو در آغاز نشست هفتگی روز یکشنبه کابینه اسرائیل، "نبیل ابوردینه" سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان در مقام پاسخ به تهدید نخست وزیر اسرائیل بر آمد و گفت: این اسرائیل است که پیشگام اقدامات یک جانبه برای متوقف ساختن روند صلح منطقه‌ای است و شاهد این مدعا متوقف ساختن مرحله چهارم و اخیر آزادی بخشی از اسرای فلسطینی  و تداوم سیاست شهرک سازی است.

نتانیاهو در آغاز نشست  امروز کابینه خود در سخنانی گفت: اگر فلسطین به اقدام‌های یک جانبه روی آورد اسرائیل واکنش مشابه نشان خواهد داد.

وی افزود: اسرائیل خواستار تداوم مذاکرات است اما به چه بهایی؟... تهدیدات فلسطین مبنی بر ارجاع برخی پرونده ها به سازمان ملل متحد تاثیری بر اسرائیل ندارد... فلسطینی‌ها فقط از طریق مذاکرات می توانند به حق خود در داشتن کشور مستقل برسند. راه رسیدن به این حق اقدام‌های یک جانبه نیست.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار