فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس گفت :تمامی کلانتری های شرق استان تهران در راستای ارائه خدمات ارزشمند به مردم گواهینامه " مکنا " به عنوان ملاک مهم ارزیابی عملکرد دریافت خواهند کرد .

 

مهیار رستگاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد فعالیت های امنیتی و انتظامی این فرماندهی گفت : فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس از زمان استقرار در این منطقه به منظور جاری سازی (مر قانون) در راستای برقراری امنیت با انجام عملیات های مختلف قدم به قدم به این هدف ارزشمند نزدیک شده است .

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به اجرای طرح مکنا پل رسیدن به امنیتی با مفهوم واقعی در این منطقه ، اجرای این برنامه را به عنوان سیاست ویژه نیروی انتظامی عاملی مهم در تحقق مردم داری و رعایت حقوق شهروندان دانست و تصریح کرد : اجرای طرح مکنا در سال گذشته از جمله سیاست های فرماندهی انتظامی پردیس بود .

رستگاری در ادامه این مطلب اضافه کرد : فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به منظور افزایش ساختار کمی و کیفی خدمات انتظامی به مردم به کارنامه کلانتری ها در راستای اجرای طرح مکنا امتیاز می دهد .

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : تقویت کلانتری ها در بخش های مختلف شهرستان پردیس در راستای گسترش دامنه امنیت در جامعه صورت گرفته است ./س


برچسب ها: کلانتری ، گواهینامه ، مکنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.