رمضانعلی دولو از اعزام تیم ملی فلوربال به مسابقات برون مرزی در رده‌های سنی مختلف در سال 93 خبر داد و اظهار داشت: در سال جدید فعالیت و برنامه‌های بسیاری برای اجرا داریم.

رمضانعلی دولو رییس انجمن فلوربال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن فلوربال در سال 92 برنامه‌های بسیاری را در جهت برگزاری مسابقات مختلف اجرایی کرده است و رأس فعالیت‌های مهم انجمن فلوربال تأسیس و راه‌اندازی این انجمن در سازمان شهرداری تهران بوده است.
 
وی ادامه داد: پس از تأسیس انجمن فلورال در شهرداری تهران نخستین کارگاه آموزشی توجیهی رشته فلوربال را به میزبان شهرداری منطقه 12 تهران برگزار کردیم. البته کارگاه آموزشی توجیهی در 22 منطقه شهرداری تهران برگزار شده است.
 
وی افزود: انجمن پس از برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی به دنبال برگزاری کلاس توجیهی مربیگری در بخش بانوان بوده است. این کلاس‌ها نیز با میزبانی شهرداری منطقه 15 و میزبان شهرداری منطقه 8 برگزار شده است و مربیان بسیاری را در رشته فلوربال تربیت کردیم.
 
وی افزود: انجمن فلوربال در سال 92، اولین دوره مسابقات قهرمانی جوانان کشور را با حضور و شرکت 7 استان از سراسر کشور برگزار کرده است که در نهایت تیم قروه کردستان به مقام قهرمانی نایل شد. سپس اولین دوره مسابقات نونهالان کشور را با شرکت 4 تیم برگزار کرده است.
 
دولو تصریح کرد: برگزاری مسابقات و برنامه‌های انجمن فلوربال و همچنین انتخاب و حضور دوباره‌ام در هیئت رییسه کنفدراسیون فلوربال آسیا و اقیانوسیه به مدت 4 سال آتی بازتاب عالی در سایت کنفدراسیون جهانی داشته است.
 
وی افزود: انجمن فلوربال در راستای طرح ویژه فدراسیون جهانی مبنی بر توسعه فلوربال بانوان، در سال 92 فعالیت‌‌های بسیاری انجام داده و برنامه‌های ویژه‌ای را طراحی و تدوین کرده است برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه 3 در مناطق شهرداری تهران در تیرماه سال 92 از جمله فعالیت‌های انجمن بوده است.   
 
وی افزود: فدراسیون جهانی فلوربال در راستای تقویت ورزشکاران فلوربال کشورمان و پیشرفت این رشته در بین جوانان. 400 چوب و 1000 توپ رشته فلوربال را به صورت رایگان در اختیار انجمن کشورمان قرار داده است یا رفع مشکلات امکانات و تجهیزات رشته فلوربال اواخر شهریورماه فستیوال مسابقات برگزار می‌کنیم.
 
رییس انجمن فلوربال تصریح کرد: انجمن فلوربال در سال 93 برنامه‌هایی همچون اعزام تیم ملی دانشجویان کشورمان را به ششمین دوره مسابقات قهرمان جهان دارد مسابقات قهرمان دانشجویان جهان 27 خرداد لغایت 2 تیر ماه 93 در سنگاپور برگزار می‌شود.
 
دولو تصریح کرد: علاوه اعزام تیم ملی به مسابقات دانشجویان جهان انجمن درصدد است نخستین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان کشور را اواخر شهریور ماه سال جاری برگزار کند.
 
وی افزود: حضور و شرکت تیم ملی فلوربال کشورمان به تورنمت بین‌المللی جام نونهالان گوتنبرگ سوئد در تقویم برنامه‌های تیم ملی فلوربال کشورمان ثبت شده است از این رو تیم ملی نونهالان فلوربال 13 لغایت 16 دی ماه جهت شرکت در مسابقات جام نونهالان عازم سوئد می‌شوند.
 
رییس انجمن فلوربال تصریح کرد: اردوی تیم ملی دانشجویان کشورمان جهت شرکت در ششمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 20 فروردین ماه در تهران آغاز می‌شود اردوی تیم ملی با 35 نفر و در چهار دوره برگزار می‌شود البته در آخرین مرحله اردوی تیم ملی در نهایت 16 ورزشکار فلوربال عازم مسابقات می‌شود انجمن فلوربال در مسابقات دانشجویان جهان تیم ملی مردان را راهی مسابقات می‌کند.
 
دولو ادامه داد: انجمن فلوربال در سال 92 با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا هماهنگ کرده است تا دفتر توسعه فلوربال غرب آسیا با محوریت ایران افتتاح شود البته زمان و تاریخ دقیق افتتاح دفتر توسعه از سوی فدراسیون جهان و کنفدراسیون آسیا تاکنون مشخص و اعلام نشده است.
 
وی خاطرنشان کرد: انجمن فلوربال از فعالیت و برنامه‌های این انجمن در سال 92 رضایت دارد خوشبختانه در سال 92 حامیان مالی به وعده و قول‌های خود عمل کردند و مشکلی در جهت برگزاری مسابقات و اجرای برنامه‌هایمان نداشتیم امیدواریم در سال جدید نیز حامیان مالی همچنان به مانند گذشته حمایت‌های خود را از تیم ملی فلوربال و انجمن فلوربال ادامه دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فلوربال ، دولو ، برون مرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار