کانال هفتم تلويزيون اسرائيل از حمله گسترده سايبری به اين رژيم خبر داد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ شبکه تلويزيوني الميادين لحظاتي پيش در خبر فوري گزارش داد: کانال هفتم تلويزيون اسرائيل از حمله گسترده سايبري به اين رژيم خبر داد. 

به گزارش الميادين، کانال هفتم اسرائيل اعلام کرد پايگاه اداره فرودگاه هاي اين رژيم به علت حمله سايبري از کار افتاد.


همچنین شبکه المیادین گزارش داد: اسرائیل برای پنهان کردن پیامدهای حمله سایبری گسترده به پایگاه های اینترنتی این رژیم تلاش می کند. 

"ناصر اللحام "خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در فلسطین اشغالی درباره حمله سایبری به اسرائیل گفت: پایگاه های وزارت آموزش، وزارت کشاورزی، اداره فرودگاه ها و مطبوعات اسرائیلی هدف این حملات سایبری قرار گرفتند. شاباک با اذعان به این حمله سایبری تاکید کرد تلاش هایی را برای مقابله این حمله اتخاذ کرده است. یکی از شیوه های این حمله سایبری مراجعه همزمان هزاران نفر در یک لحظه به یکی از پایگاه های اینترنتی اسرائیلی است که باعث از کار افتادن آن‌ها می شود. کارشناسان اسرائیلی تلاش کردند دسترسی کاربران خارج از فلسطین اشغالی به این پایگاه ها را محدود کنند. 

خبرنگار این شبکه افزود: شاباک خواستار به خدمت گرفتن کارشناسان فناوری برای مقابله با این حملات سایبری شده بود که نشان می‌دهد این رژیم پیش بینی می کند این نوع حملات در آینده ادامه پیدا کند. "بنیامین نتانیاهو " نخست وزیر اسرائیل سه ماه پیش گفته بود که حملات سایبری نوع جدید کشمکش با این رژیم است. 

وی خاطر نشان کرد: مقامات اسرائیلی از اظهارنظر درباره این حمله سایبری خودداری می کنند و رسانه های اسرائیلی هم برای کم اهمیت جلوه دادن آن تلاش می کنند. رسانه های اسرائیلی فقط می توانند خبرهایی را درباره این حمله سایبری منتشر کنند که شاباک با آن موافقت کرده باشد. از نظر اسرائیل این حمله جنبه اطلاعاتی دارد. پیش بینی می شود اسرائیل اقداماتی را علیه پایگاه های فلسطینی انجام دهد.  این رژیم در پاسخ  به حمله سایبری پیشین خود شمار زیادی از پایگاه‌های خبری فلسطینی را حذف کرد تا از فلسطینی ها انتقام بگیرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار