معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18، از آموزش چهره به چهره افزایش ایمنی در معابر در این منطقه خبر داد.

 محمد رضا سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:اجرای طرح آموزش چهره به چهره افزایش ایمنی در معابر ویژه شهروندان منطقه 18 دردستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
این طرح به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان، افزایش ایمنی و رفاه حال شهروندان، ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با چگونگی افزایش ایمنی در معابر در دست اجرا است.  
 
وی ادامه داد: دراین طرح کارشناسان پلیس راهور و حمل و نقل و ترافیک با حضور در محلات منطقه 18 اقدام به آموزش شهروندان پیرامون آشنایی با نحوه افزایش ایمنی در معابر خواهند کرد.  
 
سالمی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش چهره به چهره شهروندان درمحلات منطقه18، برگزاری کارگاه‌های آموزشی آشنایی با نحوه افزایش ایمنی در معابر به منظورکاهش سوانح رانندگی و ارتقای سلامت شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
وی خاطر نشان کرد: یکپارچه سازی شبکه حمل و نقل عمومی منطقه 18، تجهیز اتوبوس‌های خطوط منطقه 18، بازنگری زمان خدمات دهی ناوگان حمل و نقل عمومی در خطوط اتوبوسرانی و کاهش زمان خدمات دهی کمتر از پنج دقیقه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.  
انتهای پیام/
 

برچسب ها: آموزش ، چهره ، پایتخت ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار