"مینا نوروزی فر" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"پایتخت" موفقیت خود را مدیون شخصیت‌های اصلی مجموعه است/ خاطره "کلاه قرمزی" و "پسرخاله" را فراموش نمی‌کنم

"مینا نوروزی فر" گفت: "پایتخت" و "کلاه قرمزی" با شخصیت‌های اصلی و قدیمی آن توانست موفق شود.

"مینا نوروزی فر"، بازیگر پیشکوست سریال‌های تلویزیونی با اشاره به عملکرد موفق رسانه ملی در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: به صورت متمرکز نتوانستم برنامه‌ها را نگاه کنم ولی سریال "پایتخت" و "کلاه قرمزی" بسیار موفق عمل کردند.
 
وی افزود: سریال "پایتخت" موفقیت خود را مدیون "محسن تنابنده"، " احمد مهران فر"، "ریما رامین فر"، "مهران احمدی"، "نسرین نصرتی" است که به شدت نقش‌های خود را باور داشته و با آنها زندگی کردند.
 
نوروزی فر تصریح کرد: بازی زیبا و دلنشین "نسرین نصرتی" همسر "بهبود(مهران احمدی) "پایتخت" را درخشان تر کرد و خیلی روان در این مجموعه بازی کرد.
 
وی با اشاره به مجموعه "کلاه قرمزی" ادامه داد: در کنار سریال موفق "پایتخت"، "کلاه قرمزی" نیز بسیار یاد و خاطره کودکی ما را زنده کرد و به عقیده من تنها کار کودکی بود که توانسته در طی این سال‌ها، همچنان مثل گذشته بدرخشد.
 
نوروزی فر اظهار داشت: من خود کودک درون فعالی دارم و "کلاه قرمزی" یک اثر نوستالوژی و تاریخی است که هیچگاه فراموش نمی‌شود.
 
این بازیگر کشورمان ابراز داشت: بسیاری از دیالوگ‌های این برنامه سالهاست که بر زبان‌ها جاری بوده و مردم با آنها زندگی می‌کنند.
 
وی با اشاره به برنامه‌هایی چون "عمو پورنگ" و "قناد" تصریح کرد: بسیاری از برنامه‌های کودک چون "عمو پورنگ" و برنامه‌ای که با "قناد" اجرا می‌کند، جذاب و دوست داشتنی هستند ولی مثل کلاه قرمزی ماندگار نیستند و در خیلی از موارد رنگ و بوی سیاست به خود می‌گیرد.
 
نوروزی فر خاطرنشان کرد: سال 92، سال خوبی نبود و بسیار درگیر مسائل و مشکلات اقتصادی بودیم ولی همچنان امیدوار و با توکل به خداوند کار خود را در سال جدید شروع کردم و آرزو می‌کنم سال خوبی برای همه مردم عزیز باشد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار