استاندار زنجان بر توسعه صنايع تبديلي و توسعه خدمات گردشگري شهرستان خرمدره تاكيد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛استاندار زنجان در مراسم توديع و معارفه فرماندار جديد شهرستان خرمدره اقدامات صورت گرفته در شهرستان را حاصل اعمال مديريت صحيح و تعامل مسئولين و مردم دانست و  گفت: بدليل افزايش تقاضاهاي مردم مسئوليت دستگاههاي اجرايي در برآورده نمودن اين توقعات نيز سنگين تر شده است.

انصاري افزود:توسعه و گسترش شهر و جمعيت شهري از يك سو و فراهم نشدن زيرساخت ها و رفاه متناسب با اين جمعيت بر مشكلات عمران شهري در اين شهرستان افزوده است.

وی موضوع اشتغال شهرستان خرمدره را از موضوعات مهم و قابل توجه دانست و با اشاره به نرخ 15/8 درصدي بيكاري اين شهرستان در سال 91، تصريح کرد : توسعه خدمات فني، صنايع از جمله صنايع تبديلي كشاورزي و توسعه خدمات گردشگري بايد در دستور كار قرار گيرد.

استاندار زنجان اظهار اميدواري کرد : با توجه به پتانسيل بالاي شهرستان در بخش آب، خاك و كشاورزي و نيروي انساني توانمند، جهت رونق اقتصادي اين شهرستان مي توان برنامه ريزي ويژه اي ايجاد شود.

انصاري نقش مردم در تحقق شعار سال را مهم عنوان و تاکید کرد : مردم مي توانند توانمندي هاي خود را در قالب سرمايه گذاري در پروژه هاي مختلف شهرستان بكار گيرند.

گفتني است؛در پايان از خدمات رحيم نوري پور فرماندار سابق تقدير بعمل آمد و جمشيد شيخي بعنوان فرماندار جديد شهرستان خرمدره معرفي شد./س

برچسب ها: توسعه ، صنایع ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.