از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی هر هفته جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌ها بودند.

 

 



نسخه به روز شده رایانه و اندروید؛
برخی از نرم افزارهای پخش کنند فایل‌های صوتی و تصویری قابلیت پخش همه فرمت‌ها را ندارند به همین منظور کاربران مجبور می‌شوند چندین نرم افزار پخش کننده نصب کنند تا قادر به پخش همه فایل‌های صوتی و تصویری را باشند. اما دریچه با معرفی KMPlayer کار را آسان کرده چرا که شما را از نصب هرگونه نرم افزار اضافی راحت می‌کند و فقط کافی است یک نرم افزار به جای چندین نرم افزار نصب کنید.

 

 


برای رایانه؛
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که فرمت فایل ویدویی برای دستگاه پخش کننده ناشناخته باشد و شما برای پخش فایل ویدویی مورد نظرتان کلی نرم افزار تبدیل فرمت را امتحان بکنید ولی به نتیجه‌ای مطلوب نرسید. اما دریچه با معرفی نرم افزار XMedia Recode کار را برای شما آسان کرده است چرا که نرم افزار تقریبا از تمامی فایل های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند و این امر باعث شده تا بتوانید به راحتی عمل تبدیل فرمت را انجام دهید.

 

 


ویژه اندرویدی ها؛
TeamViewer for Remote Control بهترین و محبوب ترین نرم افزار در زمینه مدیریت و کنترل رایانه از راه دور است، که امروز قصد معرفی نسخه اندروید این نرم افزار را داریم. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید با گوشی یا تبلت اندرویدی خود، رایانه مورد نظرتان را مدیریت کنید. برنامه معرفی شده دارای 200 میلیون کاربر در سراسر جهان است و می توانید با استفاده از آن کارهایی چون: دسترسی به تمامی قسمت های رایانه، استفاده از انواع نرم افزارها، امکان مشاهده عملکرد رایانه و ... را انجام دهید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار باید نرم افزار در دو طرف ارتباط موجود باشد.
 

 


نسخه 13.0.0.182؛
از کلیپ‌ها، بازی‌ها و بسیاری از آموزش‌های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات سایت‌ها، سرگرمی‌ها و پخش کننده‌های آهنگ و فیلم تحت وب همه و همه جهت اجرا نیاز به نصب برنامه‌ای تحت عنوان فلش پلیر (Flash Player) دارند. به عبارتی دیگر بهتر است بگوییم این برنامه قابلیت اجرای برنامه‌های طراحی شده توسط Adobe Flash را دارد.

 

 


همه ما عادت داریم رایانه را به صورت دستی یا همان روش سنتی خاموش کنیم، ولی گاهی اوقات نیاز است برای انجام برخی از امور مانند دانلود یک فایل یا ویروس کشی، رایانه برای مدت طولانی روشن باشد، در این جا است که نیاز به یک نرم افزار برای خاموش کردن رایانه به صورت خودکار احساس می شود. زیرا ما نمی توانیم برای مدت طولانی منتظر انجام یک کار شویم، برای راحتی کار می توانید نرم افزار را به گونه ای تنظیم کنید که پس از پایان کار مورد نظر به صورت خودکار و برنامه ریزی رایانه خاموش شود.
 

 


حالا که تعطيلات تمام شده؛

اولین و مهم ترین اصل برای یک دانش آموز یا دانشجو برنامه ریزی برای انجام امور درسی و زندگی است. این نرم افزار Timetable محیطی مناسب برای برنامه ریزی زمان انجام تکالیف درسی و امور مرتبط با زندگی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین در زمان برنامه ریزی شده برای مطالعه و انجام تکالیف درسی، برنامه به صورت خودکار گوشی شما را مدیریت می کند تا گوشی مزاحمتی برای مطالعه ایجاد نکند.

 




برای رایانه؛

اگر به دنبال یک نرم افزار کم حجم و مناسب برای ویرایش فایل های صوتی در رایانه خود هستید، دریچه این نرم افزار mp3DirectCut را پیشنهاد می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی چون تکه بندی (پارت بندی)، تغییر حجم صدا و یا قسمتی از فایل های صوتی را حذف کنید. محیط کلی و کاربری نرم افزار بسیار ساده است و برای کار با آن نیاز به آموزش خاصی نیست و حتی می توانید در اولین باری که با این نرم افزار کار می کنید فایل ها را به صورت حرفه ای ویرایش کنید.

 

 


برای رایانه و نسخه 5.10 برای اندروید؛
این بار قصد معرفی یک نرم افزار قدرتمند و بهترین نرم افزار فشرده سازی را داریم، نام این نرم افزار WinRAR است که محصول لابراتورهای شرکت RAR می‌باشد. این نرم افزار را بعد از هر بار نصب ویندوز، شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می‌کنند.



 


برای رایانه؛
در حال حاضر ویندوز 7 بیشترین گستردگی و استفاده را در میان کاربران ایرانی دارد و برای استفاده بهتر از امکانات و ویژگی های مدیریتی آن دریچه یک نرم افزار همه کاره برای شما آماده کرده است. شما با استفاده از نرم افزار Windows 7 Manager می توانید کارهایی چون: بهینه سازی، مشاهده اطلاعات سیستمی، پاک کردن فایل های اضافی، افزایش امنیت ویندوز و ریجستری، تصحیح عملکرد شبکه و ... را انجام دهید. نرم افزار معرفی شده 30 ابزار حرفه ای و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با استفاده از ابزارهای موجود امنیت، سرعت، کارایی و ... رایانه را افزایش دهید.
 




 
این برنامه Flash Image GUI ویژه فلش زدن کرنل ها، لوگوهای بوت و ریکاوری است، با استفاده از این نرم افزار کم حجم و ساده دیگر نیازی به هزینه کردن برای فلش بخش های ذکر شده نیست و می توانید به آسانی گوشی یا تبلت اندرویدی خود را فلش کنید. برای فلش زدن گوشی کافی است برنامه را نصب و اجرا کنید تا نرم افزار کار خود را شروع کند. توجه داشته باشید که مسئولیت استفاه از این نرم افزار بر عهده خود کاربر است.
 

 


 
دانلود و آموزش ES File Explorer
ES File Explorer یکی از قدرتمندترین و البته جذاب‌ترین فایل منیجرها برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که هم اکنون بیش از 300 میلیون کاربر در حال استفاده از آن هستند. این برنامه امکان دسترسی بر روی تمامی فایل‌ها و پوشه‌های سیستم اندروید را برایتان فراهم می‌کند و می‌توانید به راحتی از داخل همین برنامه تغییرات لازم را انجام دهید. از ویژگی‌های کلیدی ES File Explorer می‌توان به پشتیبانی از فایل‌های آرشیوی همچون ZIP, TAR.GZ, TAR.BZ2 و RAR، امکان ایجاد فایل‌های آرشیوی ZIP ,TAR، نمایش جزییات فایل‌ها و اطلاعات دایرکتوری و... اشاره کرد. این نرم افزار را از پایین صفحه می‌توانید دانلود کنید.
 

 

 


ویژه اندرویدی ها؛
مهم ترین اصل در افزایش سرعت تایپ نحوه قرارگیری اجزای کیبورد است، این نرم افزار GO Keyboard با ارائه محیط زیبا و کاربردی سبک افزایش سرعت تایپ کردن در گوشی می شود، اما دلیل اصلی معرفی نرم افزار افزایش سرعت تایپ نیست بلکه دریچه این برنامه را به کسانی پیشنهاد می کند که تلفن همراهشان از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. با نصب نرم افزار معرفی شده می توانید از 40 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی بهره ببرید. جالب است بدانید که این برنامه بیش از 50 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و می توان آن را بهترین صفحه کلید اندرویدی دانست.
 

 


برای گوشی‌های ورزشکاران؛
دو مادر ورزش‌هاست، این جمله را بارها شنیده‌ایم. اگر شما هم به تناسب اندام و ورزش دو علاقه دارید و یا حتی برای تفریح می‌دوید، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی می‌کنید این اپلیکیشن یکی از بهترین موارد رایگان برای آنالیز ورزش و فعالیت‌های شما خواهد بود.

 

 


نرم افزاری کاربردی برای رایانه؛
بخش Uninstall a program در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه‌های نصب شده به صورت ناقص فایل‌ها را حذف می‌کند. ابزار Your Uninstaller نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه‌ها می‌باشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop می‌توانید به راحتی برنامه‌ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده برخوردار است و با تمامی نسخه‌های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه‌های جاسوسی را نیز داراست. با این نرم افزار دیگر Uninstall a program ویندوز را از یاد خواهید برد.

 

 


با یک رمزعبور از چندین رمزعبور محافظت کنید
خیلی وقت‌ها هنگام باز کردن اکانت ایمیل و یا حساب کاربری در سایت‌ها، رمزهای عبور را وارد می‌کنیم که بعدا هنگام وارد شدن آن‌ها از یادمان می‌رود و ناچار مجبور به باز کردن حساب کاربری جدیدی می‌شویم، اما اگر در حساب کاربری‌تان اطلاعات شخصی و مهمی داشته باشید، باید چکار کنید؟!

 

 


برای IOS ، ويندوزفون و اندرويد؛
نرم افزار Stars Astronomy Guide یک برنامه جالب برای علاقه مندان به علم نجوم و ستاره شناسی است. شما می توانید با نصب نرم افزار و گرفتن تلفن همراه خود به سوی آسمان صورت های فلکی و موقعیت های ستارگان موجود در آسمان را به صورت دقیق مشاهده نمایید. همچنین نرم افزار علاوه بر نشان دادن ستاره ها و صورت های فلکی می تواند اطلاعات کاملی از ویژگی های هر ستاره را در اختیار شما قرار دهد. صورت های فلکی موجود در نرم افزار بسیار دقیق و علمی هستند و تلفن همراه برای ردیابی مسیر صورت های فلکی از سنسور جهت یابی استفاده می کند.
 

 


Advanced SystemCare PRO؛
نرم افزار Advanced SystemCare PRO یک ابزار سودمند و کاربردی است. این برنامه با بهینه سازی که بر روی سیستم عامل انجام می‌دهد باعث افزایش سرعت و کارایی چند برابری سیستم شما می‌شود. Advanced SystemCare PRO فقط و فقط با یک کلیک از رایانه شما محافظت می‌کند و از پایین آمدن سرعت آن جلوگیری می‌کند.

 

 


تلویزیون چی داره؟

چی داره نرم افزاری ایرانی است که گوشی و تبلت شما را تبدیل به یک تلویزیون هوشمند می‌کند. این برنامه بهترین‌های سیما را با توضیحات و اطلاعات دقیق از زمان پخش آن معرفی می‌کند. با این برنامه می‌توانید شبکه‌های سیما را به صورت آنلاین مشاهده کنید یا در قسمت یادآوری‌ها زمان پخش برنامه را مشخص کنید تا نرم افزار آن را به شما یادآوری کند. گفتنی است این برنامه برنده تندیس طلایی کاربردی‌ترین نرم افزار سال از جشنواره موبایل ایران شده است.

 
 

 

 




گردآوری از: سالار واعظی

دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری
 


 
همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.