از 1200 بنگاه املاك فعال در شهر پرديس، 800 مشاور بدون مجوز هستند كه ظرف 15 روز آينده بايد اقدام به دريافت پروانه كسب كنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با آزاد شدن خريد و فروش و پروانه كسب اقدام به خريد و فروش واحدهاي مسكن مهر مي‌كنند كه اين امر زمينه‌ساز مشكلات بسياري براي ساكنان شهرهاي جديد شده است.

بر اساس اين گزارش 1200 بنگاه املاكي در شهر جديد پرديس استان تهران فعاليت مي‌كنند كه 800 واحد آنها بدون مجوز هستند.

وحيد دولابي رئيس اتحاديه املاك شهرجديد پرديس با اشاره به اينكه بسياري از مشاوران املاك اين شهر با روياي رونق كسب و كار يك شبه تغيير شغل دادند افزود: اين مشاوران با مهاجرت به پرديس و شهرهاي اطراف استان تهران اقدام به راه‌اندازي بنگاه املاكي كردند.

بر اساس اين گزارش، بسياري از اين مشاوران املاك بدون كد رهگيريي و بدون مجوز اقدام به دادن رهن و اجاره واحدهاي مسكوني در اين شهرها مي‌كنند.

يكي از مشاوران املاك اين منطقه گفت: 90 درصد از بنگاه‌هاي اين شهر بدون نرخ‌نامه هستند و پروانه كسب ندارند و از فايل‌هاي بنگاه‌هاي داراي مجوز اقدام به خريد و فروش واحدها مي‌كنند.

رئيس اتحاديه مشاوران املاك پرديس در هشداري به ساكنان پرديس گفت: وقتي ساكنان وارد بنگاه املاك مي‌شوند، بايد حتما از مشاور مجوز و كد رهگيري درخواست كنند.

وي در ادامه اظهار داشت: قرارداد بدون پرينت، كد رهگيري غيرقانوني است و قطعا مورد پيگيري قرار مي‌گيرد.

وي در ادامه توضيح داد: به هيچ وجه به بنگاهي بدون مجوز اجغازه فعاليت نخواهيم داد و بسياري از مشاوران تاكنون دو بار تذكر داده شده و دفعه سوم واحد آنها پلمپ مي‌شود.

دولابي در ادامه توضيح داد: تا 15 روز آينده به مشاوران املاك براي دريافت كد رهگيري و پروانه كسب فرصت داده مي‌شود و پس از آنها با كمك نيروي انتظامي با مشاوران املاك متخلف برخورد مي ضشود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بنگاه ، املاک ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
شما را بخدا توی این شاهین ویلای کرج خیابان قلم هر کسی چند تا املاک زده با یک مجوز شکایت هم کردیم در اتحادیه املاک هیچ جوابی ندادند
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۶:۴۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
معلوم نیست این قوانین را کدام دستگاهی در کشور پایه گذاری کرده که هرکس بهر کاری برای کسب وکار بدون مجوز اقدام میکند و سپس هم اعلام میکنند بیایید مجوز بگیرید
آخرین اخبار