آنتونيو کونته، سرمربي تيم فوتبال يوونتوس از اينکه آلخاندور سابيا، مربي تيم ملي فوتبال آرژانتين کارلوس ته‌وس ، مهاجم يووه را به تيم ملي دعوت نکرده است، ابراز خرسندي کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ته‌وس در حرکت يوونتوس در مسير دستيابي احتمالي به سومين قهرماني در رقابت هاي سري آ ايتاليا و احتمال کسب 100 امتياز تا پايان اين فصل نقش مؤثري داشته است.

کونته گفت: «خوشبختانه سابيا، ته وس را انتخاب نکرده است و به اين ترتيب او همچنان مي تواند در جلسات تمرين تيم شرکت کند. ما بازيکنان ملي پوش زيادي داريم که هم اکنون در تيم هاي ملي کشورشان بازي مي کنند.»

ته وس نيز که سابيا تاکنون هرگز وي را به تيم ملي آرژانتين دعوت نکرده است گفت با توجه به اينکه سابيا خط حمله خود را با مهاجماني همچون ليونل مسي، گونسالو ايگواين، سرخيو آگوئرو، ازکيل لاوتسي تشکيل داده است، انتظار ندارد به اين زودي ها وي را به  تيم ملي فراخواند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از ميلان، وي افزود: « من به وظيفه خود در زمين عمل مي کنم. تصميم گيري درباره انتخاب من براي شرکت در رقابت هاي جام جهاني بر عهده سابياست. اين وظيفه من نيست که با او تماس بگيرم و وي را متقاعد کنم مرا در ترکيب تيم ملي قرار بدهد. »

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار