هشت والیبالیست مازندرانی در تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی حضور دارند.

سرمربی تیم والیبال دانش آموزی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، به عنوان قهرمان مسابقات آموزشگاه های کشور به نمایندگی از ایران در مسابقات والیبال دانش آموزی جهان شرکت می کند،تیمش را از امیدهای اثلی کسب مقام قهرمانی دانست.

فیاض نیا گفت:تیم والیبال دانش آموزی مازندران به عنوان نماینده ایران با ترکیب ۱۲ بازیکن که هشت بازیکن آن مازندرانی و بازیکنانی از استان های البرز،یزد،تهران و توابع تهران روز20فروردین ماه به مسابقات قهرمانی دانش آموزی جهان در کشور پرتغال اعزام می شود.

وی افزود:با تیم مازندران نماینده ایران مسابقات والیبال دانش آموزان جهان در کشور پرتغال در گروه یک با تیم های صاحب نام بلغارستان،نوروژ و لهستان همگروه شده و روز پنجشنبه هفته جاری در نخستین دیدار به مصاف تیم لهستان و روز جمعه در دو نوبت صبح و عصر به مصاف تیم های نروژ وبلغارستان می رود.

سرمربی تیم والیبال دانش آموزی نماینده ایران ادامه داد:شناخت کاملی از حریفان خود در مسابقات جهانی نداریم و آخرین فیلم بازی این تیم ها روز گذشته به دست کادر فنی رسیده است.

فیاض نیا ادامه داد:تیم اعزامی مازندران به مسابقات جهانی با ترکیب خوبی از بازیکنان جوان وآینده دار والیبال کشور راهی پرتغال می شود و از انگیزه های زیادی برای درخشش در مسابقات دارند.

وی به برپایی اردوی بلندمدت تیم والیبال دانش آموزی نماینده ایران در مازندران اشاره کرد وادامه داد:تیم ملی از 20 تا 27 اسفندماه پارسال اردوی آماده سازی خود را در ساری آغاز کرد و از 5تا 11 فروردین ماه سال 93 در رامسر برپا کرده و از 15 تا 19 فروردین ماه در تهران پیگیری شد.

سرمربی تیم والیبال دانش آموزی مازندران نماینده ایران تصریح کرد:تیم منتخب والیبال دانش آموزی ایران شامگاه چهارشنبه 20فروردین ماه ازتهران عازم لیسبون پرتغال خواهد شد.

مسابقات قهرمانی دانش آموزی والیبال جهان سال ۲۰۱۴ از ۲۰ فروردین باحضور28 تیم به میزبانی کشور پرتغال برگزار می شود.

شاگردان ولی اله فیاض نیا در تیم دانش آموزی مازندران پارسال در لیگ والیبال دانش آموزی کشور درمیان ۲۴ تیم بدون شکست قهرمان شد/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.