مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت : بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ، اجرای مصوبه دولت و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی ، طرح هم کد سازی تلفن های ثابت به زودی در سراسر خراسان رضوی اجرا می شود

سید علی ملک جعفریان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛ با اشاره به این که هم کد سازی در استان از اواخر فروردین امسال آغاز خواهد شد ، افزود : با اجرای این طرح به ابتدای شماره های تلفن ثابت مشهد ، شامل فریمان ، سرخس و طرقبه شایدیز عدد 3 اضافه خواهد شد.

وی افزود : به شماره تلفن های نیشابور ، سبزوار و قوچان عدد 4 و به شماره تلفن های تربت حیدریه ، تربت جام ، گناباد و کاشمر و توابع آن ها عدد 5 اضافه خواهد شد.

مدیر کل مخابرات خراسان رضوی با اشاره به این که با اجرای این طرح تلفن های استان از هفت رقم به هشت رقم افزایش می یابد و دیگر برای شماره گیری بین شهرهای استان نیاز به گرفتن پیش شماره نیست گفت : هموطنان در سراسر کشور می توانند برای برقراری تماس تلفنی با تمام شهرهای خراسان رضوی از پیش شماره 051 استفاده کنند.

وی کاهش هزینه های تماس میان مشترکان تلفن ثابت و اختصاص شماره انحصاری در استان به هر یک از مشترکان را از مزایای اجرای طرح هم کد سازی بر شمرد.

خاطر نشان می شود : تا پیش از اجرای این طرح پیش شماره تلفن های قبلی فعال خواهد بود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: مخابرات ، تلفن ، ثابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
بر اساس چه عقلی این تصمیم رو گرفتن؟؟ اون همه هزینه ای که این همه شرکت و افراد برای تبلیغات و مانور روی شماره تلفن کردن چی میشه؟؟
این حق الناس نیست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمو اکبر
۲۰:۳۶ ۳۱ تير ۱۳۹۳
آقا مهدی درگز مال ترکمنستانه برادر خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۱۵ ۰۶ تير ۱۳۹۳
پس شهرستان(درگز)چی میشه؟؟؟