مدیر اداره HSE منطقه یک گفت: به مناسبت هفته سلامت غرفه HSE در منطقه یک برپا می‌شود.

نرگس هادیزاده مقدم در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هفته سلامت از اول اردیبهشت ماه تا 17 اردیبهشت است و به مناسبت این هفته بروشورهایی در غرفه HSE با موضوعات مختلف از جمله ایمنی کودکان، سلامت کودکان، پیشگیری از خشونت و حادثه، نکات بهداشتی فرزندان، ایمنی معابر و تفرجگاه‌ها ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: اداره HSE در حال تهیه بروشورهای تحت عنوان آشنایی با HSE-MS (سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست) و پیشگیری از سوانح حوادث است هم‌چنین اخبار HSE به صورت دو زبانه (فارسی و انگلیسی) روی سایت www.safetehran1.com به شهروندان اعلام می‌شود.

مدیر اداره HSE منطقه یک خاطرنشان کرد: در فروردین ماه نیز به مناسبت روز جهانی بهداشت نمایشگاهی در دانشگاه شهید بهشتی برپا شد که غرفه‌ای به HSE در این نمایشگاه اختصاص داشته به ارائه آزمایشات قندخون و فشار خون و سلامتی اسکلت بدن پرداخت و بروشورهایی برای پیشگیری از اعتیاد به دانشجویان عرضه گردید و در واقع به دلیل برقراری ارتباط خوب شهرداری به دانشگاه غرفه HSE به ارائه خدمات پرداخته بود واستقبال خوبی نیز صورت گرفت.

*سرای محله تجریش میزبان کلاس‌های قرآن

رضا احتشام مدیر محله تجریش گفت: در سال جدید کلاس‌های ویژه قرآن شامل قرآن و مفاهیم قرآن، روان خوانی، نهج‌البلاغه، کمال شناسی زن، اخلاق اسلامی در زندگی روزمره، احکام، قرائت نهج‌البلاغه، صوت و لحن قرآن در سرای محله تجریش برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این کلاس‌ها به صورت رایگان است و کلاس‌های قرآن که از سوی خانه قرآن و عترت برگزار می‌شود از 23فروردین ماه شروع می‌شود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: برپایی ، غرفه ، hse
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار