کريستيانو رونالدو مهاجم تيم فوتبال رئال مادريد که به دليل مصدوميت از ناحيه زانو پيش از پايان تمرينات تيمش را ترک کرد و ممکن است در ديدار روز سه‌شنبه مقابل بروسيا دورتموند غايب باشد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم هاي رئال مادريد و بروسيا دورتموند در چارچوب ديدار برگشت مرحله يک چهارم پاياني رقابت هاي ليک قهرمانان به مصاف هم مي رود.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، رونالدو پرتغالي که در ديدار رفت 2 تيم مصدوم شده بود، تنها بيست دقيقه با تيمش تمرين کرد. رئال در ديدار رفت با سه گل به برتري رسيده است. اين مهاجم پرتغالي پيش از اين نيز ديدار تيمش مقابل رئال سوسيداد را نيز از دست داده است.

پيشتر کارلو آنجلوتي مربي رئال مادريد اعلام کرد وضع رونالدو براي حضور در ديدار مقابل دورتموند بايد بررسي شود اما در مورد وي خطر نخواهد کرد. آنجلوتي گفت :«رونالدو خواهان حضور در اين ديدار است و نيز مي خواهم وي حضور داشته باشد، اما وي يک بازيکن حرفه اي است و مي داند چه زماني از آمادگي برخوردار نيست.»

رونالدو در صورت حضور در ديدار مقابل دورتموند و گلزني در اين ديدار رکورد دار بيشترين گل زده در يک دوره رقابت هاي ليگ قهرمانان خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار