"پیترمی هیو" که در سه گانه‌ی اصلی "جنگ ستارگان" نقش "چیوباکا" را بازی کرده بود، به نقش سابق خود در این قسمت باز خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار سیمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ نقش‌های اصلی جنگ ستارگان" قسمت هفتم" در حال معرفی شدن هستند، اما بازیگرانی‌ هم از مجموعه‌ی اصلی به نقش سابق خود باز می‌گردد. 

منابع به هالیوود ریپورتر گزارش داده‌اند که "پیترمی‌هیو" نقش "چیوباکا" را برای فیلم "جنگ ستارگان: قسمت هفتم" بازی خواهد کرد.
 
"می‌هیو" در سه‌گانه‌ی اصلی فیلم نقش "چیوباکا" موجود تخیلی دوپایی را بازی کرد.این سه گانه با فیلم "جنگ ستارگان قسمت چهارم: امیدی تازه" شروع شد.
 
وقتی "می‌هیو" قرارداد همکاری‌اش را با پروژه تگزاس "کمیک پالوزا" لغو کرد، طرفدارانش فهمیدند که او با پروژه قسمت هفتم "جنگ ستارگان" سرش شلوغ باشد.
 
قبل از این گزارش شد؛ که رئیس استودیوی دیزنی "آلن هورن" گفته است که فیلمبرداری "جنگ ستارگان" آغاز و بیشتر بازیگران این فیلم انتخاب شده‌اند.  "نقش مناسب بازیگران را به آنها داده‌ایم." او درباره‌ی بازیگران اصلی گفت: "هنوز فهرست تکمیل نشده است."
 
کارگردان فیلم "جی.جی آبرامز" خواهد بود و "آدام درایور" نقش منفی که اطلاعی از آن در دست نیست بازی خواهد کرد. 

بازیگران اصلی فیلم "هریسون فورد"،"مارک همیل" و "کری فیشر" هستند که به نقش‌های سابق خود باز می‌گرند.
 
ماه مارس مدیر عامل شرکت والت دیزنی، "باب ایگر" اعلام کرد که فیلمبرداری ماه می آغاز می‌شود و درست سی سال بعد از اکران "قسمت ششم: بازگشت جدای" 1983 است. 

او اضافه کرد: چهره‌های آشنا و کهنه کار را در کنار چند جوان خواهیم دید.  
"می هیو" در فیلم پس زمینه‌ی "جنگ ستارگان: قسمت سوم- انتقام نیست" نیز حضور یافته است.
 
انتهای پیام/  
 
برچسب ها: بازیگران ، جنگ ، ستارگان ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار