اگر بخواهید مسافت دو نقطه در زمین را محاسبه کنید, چه خواهید کرد. مجبور هستید به مهندسین متخصص این امر مرراجعه کنید. اما Maps Measure نیاز شما را به دیگران از میان برمی دارد. این نرم افزار فاصله میان دو نقطه بر روی نقشه خوان گوگل را به آسانی محاسبه می کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ هر روز نرم افزارهای کاربردی تری وارد بازار می شود. این بار نوبت به تخمین مسافت رسیده است. نرم افزار جدید، ابزاری آسان برای اندازه گیری مسافت ها و مناطق بر روی نقشه است. نام آن Maps Measure است. نرم افزاری که برای اندازه گیری، از نقشه های گوگل مپ استفاده می کند.

اندازه گیری مسافت ها با استفاده از Maps Measure روشی بسیار مناسب است. فقط کافی است دو نقطه یا بیشتر را بر روی نقشه مشخص کنید و نرم افزار مسافت میان آن نقاط را از اولین نقطه تا آخرین نقطه، محاسبه خواهد کرد. به همین صورت، مناطقی که با سه یا چند نقطه مشخص شوند نیز به آسانی قابل محاسبه خواهند بود. شما در انتخاب حالت نقشه یا ماهواره آزاد خواهید بود. نقاط اندازه گیری شده را می توانید به عنوان یک پوشه ذخیره کنید و آن را با افرادی که این اپلیکیشن را بر روی گجت خود دراختیار دارند، به اشتراک بگذارید.

Maps Measure  نرم افزار جهت یابی نیست و هم چنین نمی تواند که مسیر ها و جاده ها را برای شما محاسبه کند. وظیفه اصلی این نرم افزار، تخمین مسافت فیزیکی نقاط داده شده است و نه مسافتی که شما برای رسیدن به مقصد، باید رانندگی کنید. این نرم افزار رایگان است و هیچ تبلیغاتی هم در آن به کار نرفته است.

برچسب ها: maps measure ، google map ، point
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
ای بد نبود
آخرین اخبار