موسسه تحقیقات حجامت خراسان رضوی در بیانیه ای حمایت خود را از بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه طب سنتی اعلام کرد .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،دراین بیانیه آمده است: سلامتی و امنیت دو عنصر ضروری تداوم حیات و رشد و توسعه انسان و جامعه به شمار می رود و اگر نگاه عمیق مکتب اسلامی به انسان و سلامتی سرلوحه قرار گیرد، انسان به سر منزل مقصود خواهد رسید.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: رهبر معظم انقلاب اینک حجت را بر همه مسوولان در حوزه بهداشت و سلامت در استفاده از توان عظیم طب سنتی تمام کردند، از این رو از همه مسوولان و دست اندرکاران انتظار می رود تلاش خود را برای سیاست های کلی ابلاغی در این زمینه معطوف کنند .

موسسه تحقیقات حجامت خراسان رضوی در این بیانیه توجه جدی مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وضع قوانین و استفاده بهینه از مکتب طب ایرانی و اسلامی را خواستار شده است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: نمایندگی موسسه تحقیقات حجامت ایران در خراسان رضوی با حمایت قاطع از بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه گنجانیدن مبحث طب سنتی در سیاست های کلی سلامت و توصیه ها و تاکیدات معظم له به همه دست اندرکاران در پرداختن به مکتب درمانی طب ایرانی و اسلامی، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری آموزشی، درمانی و پژوهشی در این زمینه اعلام می دارد./س

برچسب ها: حجامت ، طب ، سنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.