فراخوان همایش ملی بزرگداشت آیت الله سید محمد حسن نجفی(آقانجفی قوچانی) (ره) در خراسان شمالی منتشر شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: رویکرد دینی و حوزوی، رویکردادبی، رویکردفرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و رویکردتاریخی و سیاسی از جمله محورهای این همایش به شمار می رود.

حسین ثابت قدم وحید در خصوص شرایط شرکت درهمایش گفت: مقالات باید دارای شرایط علمی، پژوهشی باشد، در بردارنده ی موضوعات همایش باشد، اندیشه های بکر و خلّاقانه مطرح شده باشد و نیز در همایش دیگری ارائه و یا قبلاً در کتاب ، مجله و یا روزنامه ای چاپ نشده باشد.

وی تلاش برای شناساندن شخصیت، آثار، میراث گرانقدر علمی و فرهنگی آقا نجفی، تولید و ارائه ی آثار هنری فاخر، آشنایی نسل جوان با مفاخر گرانبهای حوزه های علمیه ، ظرفیت شناسی، شناخت مهارت ها و ابزارکار آمد تبلیغ از منظر نخبگان حوزه و دانشگاه و آشنایی با سبک زندگی اسلامی را از اهداف برپایی این همایش عنوان کرد.

دبیر ستاد برگزاری همایش ملی آقانجفی در خراسان شمالی آخرین مهلت ارسال چکیده و اصل مقاله راپایان اردیبهشت ماه 93 اعلام کرد و افزود: اعلام نتایج آثار پذیرفته شده نیمه ی اول خرداد ماه 93 و زمان برگزاری همایش 4 و 5 تیر ماه 93 خواهد بود./س

 
برچسب ها: فراخوان ، همایش ، آقا نجفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.