سینا سرلک با اشاره به انواع موسیقی گفت: معتقدم حتی از موسیقی پاپ و راک نیز می‌توان الهام گرفت.

به گزارش خبرنگارموسیقی باشگاه خبرنگاران، برنامه تلویزیونی "ساعت 25" بامداد گذشته میزبان سینا سرلک خواننده جوان موسیقی اصیل ایرانی بود.
 
سینا سرلک در این برنامه گفت: در ساز تنبک استاد جمشید محبی به من آموزش دادند و در اوایل کارم سال‌ها درجشنواره‌های موسیقی کشور شرکت می‌کردم و بارها رتبه اول را کسب کردم و این باعث شد من با تشویق اساتید و مردم این مسیر را ادامه دهم.  
 
وی اظهار داشت: حاج قربان سلیمانی در معرفی من به اساتید موسیقی نقش مهمی ایفا کرد و ایشان دردنیا به واقع بی‌نظیر بودند و با حضوردر فستیوال‌های جهانی برای کشور ما افتخارهای زیادی می‌آفریدند.  
 
وی افزود: امیدوارم ما بازهم از این ارزش‌های هنری داشته باشیم که البته داریم و تنها باید به آنها توجه شود.  
 
سرلک با اشاره به توجه ویژه‌ای که به موسیقی بختیاری دارد اظهار داشت: به دلیل اینکه پدر و مادرم هر دو از خطه بختیاری هستند من نیز افتخار می کنم که در درجه اول یک ایرانی و در درجه دوم در قوم قهرمان بختیاری زاده شدم و بدین وسیله خود را به آن فرهنگ مدیون می‌بینم.  
 
خواننده قطعه فرزند ایران ادامه داد: با کمی دقت متوجه می‌شویم که تا چه میزان فرهنگ ارزشمند درکشورمان داریم که باید به آنها توجه کنیم و من سعی کردم تا حدی به موسیقی بختیاری توجه داشته باشم.  
 
سرلک خاطر نشان کرد: من فردی نیستم که چون موسیقی سنتی کار می‌کنم به طور حتم این نوع موسیقی را گوش دهم و هر نوع موسیقی را در صورتی که خوب باشد گوش می‌دهم.  
 
وی افزود: من موسیقی پاپ و موسیقی راک خوب نیز گوش می‌دهم و حتی معتقدم اگر آن نوع از موسیقی خوب تولید شده باشدمی‌توان درموارد بسیاری از آن الهام گرفت.  
 
انتهای پیام/  
 
برچسب ها: موسیقی ، پاپ ، راک ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار