ملکشاهی در تذکر شفاهی:

سرمازدگی بیش از 2 هزار هکتار انارستان به کشاورزان خسارت وارد کرده است

نماینده مردم کوهدشت گفت: سرمازدگی قسمتی از کشاورزی استان لرستان به ویژه بیش از 2 هزار هکتار انارستان‌ها را با خسارت جدی به کشاورزان وارد کرده است لذا تقاضا می کنم کارشناسانی در محل حضور یافته تا خسارات مردم به نحوی جبران شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اللهیار ملکشاهی، نماینده مردم کوهدشت در مجلس در جلسه  علنی امروز (چهارشنبه 20 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی با بیان اینکه وضعیت نامطلوب جاده ‌ای منتهی به شهرستان کوهدشت به ویژه جاده اسلام آباد غرب به کوهدشت که روزانه با ترافیک سنگین 2 هزار نفتکش عراقی مواجه است موجب نارضایتی شدید مردم نیز شده است.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: سرمازدگی قسمتی از کشاورزی استان لرستان به ویژه بیش از 2 هزار هکتار انارستان‌ها را با خسارت جدی به کشاورزان وارد کرده است  لذا تقاضا می‌کنم کارشناسانی در محل حضور یافته تا خسارات مردم به نحوی جبران شود.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در ادامه در تذکری به وزیر نیرو درباره احداث سد معشوره تصریح کرد: متأسفانه علی رغم پیگیری‌های مداوم همچنان پروژه احداث این سد در دستور شورای عالی آب کشور به طور غیر قانونی قرار گرفت؛ پروژه‌ای که تمام مراحل مطالعات و اخذ مجوز آن صادر شده و به مدت 3 سال پیاپی در بودجه عمومی کشور دارای ردیف است. وزیر نیرو هر چه زودتر این پروژه را از دستور شورای عالی آب کشور خارج و قبل از 25 فروردین توضیح لازم را به مردم ارائه دهد تا شاهد حادثه ناگوار نباشیم.

ملک‌شاهی با در خواستی از هیات رئیسه اظهار داشت: از هیأت رئیسه مجلس نیز درخواست می‌کنم تا در این موضوع دخالت کند تا مانع از ناامنی در منطقه شود.

این نماینده خطاب به  به وزیر کار و تعاون خواستار رفع بیکاری در استان لرستان شد و خاطرنشان کرد: استان  لرستان همان مردمی هستند که در دفاع مقدس با تعمام وجود دفاع کردند که البته به  آن افتخار می‌کنیم، مردم لرستان مردمی هستند که مقام معظم رهبری در وصف آنها فرمودند" لرستان قبل از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است، از شما می‌خواهم که چاره‌ای برای جوانان بیکار بیاندیشید.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: صحن ، علنی ، تذکر ، شفاهی ، انارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار