"دكتر احمد مسعود " يكي از خيران اقتقصادي كشور است كه در برنامه روز پنجشنبه 21 فروردين ماه در برنامه "خيران اقتصادي" راديو اقتصاد معرفي مي شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد؛ برنامه "خيران اقتصادي" كاري از گروه  خدمات و تجارت راديو اقتصاد است كه هر پنجشنبه مستندي از زندگي يكي از خيران اقتصادي را براي شنوندگان پخش مي كند.

" دكتر احمد مسعود " عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است كه  علاقمند به امور خيريه در حوزه اقتصادي است.

دكتر احمد مسعود در سال 1322 در شهرستان صومعه‌سرا متولد شد و  پس از اخذ مدرك داروسازي،در سال 1353 موفق به اخذ درجة تخصصي در رشتة ايمونولوژي و ميكروبيولوژي از دانشكدة كلودبرنارد دانشگاه ليون-فرانسه گرديد.

وي  تحصيلات فوق‌تخصص خود را در رشتة ايمونوهماتولوژي-ايمونوپاتولوژي انستيتوپاستور پاريس در سال 1353 به پايان رساند و دوره‌هاي تكميلي را در دانشكدة ويل‌ژوئيف/بيمارستان بارتمليوس/NIH دانشگاه پاريس/لندن/واشنگتن (كشور فرانسه/انگلستان/امريكا) گذراند. 

ايشان هم اكنون به عنوان عضو هيئت علمي و استاد گروه ايمونولوژي در دانشكده پزشكي دانشگاه تهران مشغول به كار مي‌باشند.

در برنامه " خیران اقتصادی" علاوه بر پخش مستند زندگي اين خير؛ جمعي از همكاران و شاگرادان وي  در خصوص زندگي و فعاليت هايش مطالبي را بيان مي كنند.

علاقمندان به آشنايي بيشتر با اين خير اقتصادي و شنيدن مستند زندگي او مي توانند روز پنجشنبه ساعت 16 به مدت 55 دقيقه برروي موج اف ام رديف98 مگاهرتز شنونده برنامه "خيران اقتصادي" از شبمه راديويي اقتصاد باشند.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.