بخشدار مرکزی شهرستان فیروزکوه از آمادگی کامل این نهاد و دهیاری های تابعه بخش مرکزی شهرستان برای اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها خبر داد.

ˈابوالفضل زمانی نژادˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به سیاست کنونی دولت در ادامه بحث هدفمندی یارانه ها، اجرای صحیح آن را مستلزم عزم ملی آحاد جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده آمادگی کامل برای انجام این مهم از سوی دهیاری های بخش وجود دارد.

وی در ادامه به بیان برنامه های بخشداری مرکزی در سال جدید پرداخت.

زمانی نژاد با اشاره به تقویم زمان بندی تهیه شده در بخشداری، افزود: مطابق برنامه ریزی انجام شده در سال گذشته و قول های مساعدی که به مردم منطقه داده شد، رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاها در دستور کار قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح های هادی روستایی، طرح های توسعه کشاورزی، ساماندهی مناطق گردشگری و تجهیز دهیاری ها به ویژه در مراکز دهستان ها و روستاهای شاخص ˈآتشانˈ، ˈجلیزجندˈ، ˈحصاربنˈ و ˈامین آبادˈ در این سال در اولویت امور است.

بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه متشکل از سه دهستان بزرگ ˈپشتکوهˈ، ˈحبله رودˈ و ˈشهرآبادˈ با 46 پارچه روستای دارای سکنه است که 34 روستا دارای شورای اسلامی و 30 روستا دارای دهیاری است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.