مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفت: حجم تردد مسافران نوروزی امسال از پایانه مرز بین المللی مهران در جنوب غربی استان 35 درصد افزایش یافت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ رضا سلیمانی با بیان این مطلب افزود: 200 هزار گردشگر و زائر ایرانی، عراقی و بیگانه در این مدت از راه پایانه مرزی مهران به داخل و خارج کشور تردد کردند.
بگفته وی  180 هزار نفر این مسافران ایرانی و بقیه اتباع عراقی و خارجی بودند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام افزود: تردد مسافر در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال از رشد چشمگیر و مطلوبی برخوردار بوده است.
سلیمانی اظهار کرد: سازمان حمل و نقل و پایانه های ایلام امسال در مرز بین المللی مهران اقدام های مناسبی به منظور گسترش امکانات و خدمات رسانی به مسافران نوروزی ارائه کرد.
وی گفت: یک هزار و 770 دستگاه خودرو عمومی در نوروز 93 برای جا به جایی مسافران و زوار عتبات عالیات عراق در استان ایلام به کار گرفته شد.
وی افزود: 23 دستگاه اتوبوس حامل زائران و گردشگران کشورهای خارجی از جمله جمهوری آذربایجان، پاکستان و افغانستان در این مدت از پایانه مرزی مهران ورود و خروج داشته اند.
خروجی بین المللی مهران در 100 کیلومتری جنوب باختری ایلام از مهمترین کانون های تردد زوار و صدور کالای ایرانی به کشور عراق است./س
 
 
 
 
 
برچسب ها: افزایش ، تردد ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.