نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان این که قطعنامه پارلمان اروپا دخالت صریح در مسائل داخلی کشورمان بوده و محکوم است گفت : این قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا هیچگونه ضمانت اجرایی ندارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ احمد شوهانی  افزود:  در حالی که دولت تدبیر و امید در عرصه سیاست خارجی رویکرد تنش زدایی و هم افزایی با کشورهای مختلف جهان را در پیش گرفته است نباید پارلمان اروپا با این گونه اقدام ها سیگنال های منفی منعکس کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینگونه اقدام های نسنجیده پارلمان اروپا تبعات منفی را برای آنان به همراه خواهد داشت.
شوهانی یادآور شد: پارلمان اروپا باید از هرگونه اقدام های مشابهی در این زمینه جلوگیری کند چرا که از یکطرف بدنبال مذاکره بوده اما از طرف دیگر قطعنامه های غیرقانونی صادر می کنند.
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که از هرگونه ارتباط با دیگر کشورها بدون هیچ گونه پیش شرطی از جانب آنان استقبال می کند.
قطعنامه ضدایرانی و ضداسلامی پارلمان اروپا با واکنش های قاطعانه مردم ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان دستگاه دیپلماسی رو به رو شده است/
 
 
 انتهای پیام/س
 
برچسب ها: قطعنامه ، پارلمان ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.