رزمنده دوران دفاع مقدس گفت : یادواره شهدا در کنار ورق زدن صفحه دفاع مقدس در کتاب تاریخ انقلاب اسلامی جامعه را در برابر آسیب های دشمن واکسینه خواهد کرد .

حسین عبادتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبر نگاران رودهن گفت : یادواره شهدا به عنوان یک طرح سراسری در ایام مختلف سال در راستای گرامیداشت یادو خاطره شهدای تاریخ انقلاب اسلامی به خصوص دفاع مقدس برگزار می شود.

رزمنده دوران دفاع مقدس کشورمان با اشاره به نقش فرهنگساز یادواره شهدا این اقدام را ابزاری برای واکسینه کردن جامعه در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی در قالب جنگ نرم دانست و تصریح کرد : یادواره شهدا منبع استخراج ارزشهای انسانی و معنوی و دینی و ملی به شکلی واقعی و بدون تاریخ مصرف متناسب با هر دوره ای است .

عبادتی پرداختن به ارزشهای دفاع مقدس را راهکاری مناسب جهت گرایش قشر جوان به این مسی ارزشی الگوسازی و دوری آنها از فرهنگ کاذب غربی منتشر شده از طریق شبکه های ماهواره ای برشمرد و اضافه کرد : دوران جنگ تحمیلی باید برای نسل های مختلف ایران زمین از فیلتر رسانه معرفی شود .

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان این مطلب که دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از هزاران جنگ در دنیا از لحاظ ساختاری با بزرگترین جنگ های دنیا مانند جنگ های جهانی متفاوت بود ، ابراز داشت : جنگ تحمیلی ایران ارزشهای نابی را در درون خود نهفته داشت و این پرتوهای نور حماسه ای بزرگ و ارزشمند را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زد ./س


برچسب ها: یادواره ، شهدا ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.