رضا یونسیان نفر دوم مسابقه "آقای گزارشگر" این برنامه را فرصتی برای شناسایی استعدادهای جوان می داند و معتقد است با ایجاد انگیزه برای شرکت کنندگان می توان نتایج بهتری را هم شاهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، رضا یونسیان نفر دوم مسابقه آقای گزارشگر در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این شبکه درباره سطح کیفی داوری ها گفت: به نظر من داوری ها در این مسابقه جهت گیری نداشت و هیچ لابی در کار نبود.

فکر می کنم ترکیب داوران به گونه ای چیده شده بود که هم از اهالی فوتبال در آن حضور داشته باشند هم گزارشگران این حوزه و هم کسانی که کارشناس هستند. البته می شد کمی ترکیب داوران را بهتر هم چید. اما همیشه سطحی از سلیقه در داوری ها وجود دارد. به طور کلی داوری ها عادلانه به نظر می رسید.

وی که گزارشگری را به عنوان یک علاقه چند سالی است دنبال می کند درباره علت حضورش در این مسابقه ادامه داد:

گزارشگری علاقه پنهانی بود که چند سالی است دنبال می کنم. فراخوانی در هنگام پخش مسابقه ای فوتبال در شبکه سه زیرنویس شد مبنی بر این که علاقه مندان گزارشگری می توانند مقابل افراد باتجربه در این حوزه تست بدهند. من با برادرم این مساله را مطرح کردم و او هم مرا تشویق به حضور در این رقابت کرد.

یونسیان در همین رابطه افزود:پیش از این هم استعداد گزارشگری را در خودم احساس می کردم. مسابقات فوتبال را دنبال می کردم. بعد از این که در مسابقه هم شرکت کردم و هر مرحله بالاتر آمدم به تدریج اعتماد به نفسم هم افزایش یافت و بر این تصمیم مصمم تر شدم.

این شرکت کننده 29 ساله از میان گزارشگران فوتبال کار عباس بهروان، جواد خیابانی، مزدک میرزایی و عادل فردوسی پور را پسندیده و بیان داشت:هیچ وقت نخواستم که از صدا یا روش گزارشگران قدیمی و حال حاضر تلویزیون و رادیو تقلید کنم. اما از بعضی حرف هایشان در کارم استفاده می کردم.

وی درباره این برنامه نیز نظر خود را این طور اظهار کرد:آقای گزارشگر تجربه اول تلویزیون در این حوزه است. به هر حال ایراداتی دارد و این هم طبیعی است. همانطور که من هم درگزارش هایم به دلیل کم تجربه بودن ایراداتی داشتم.

اما به طور کلی این برنامه اتفاق مثبتی بود که اگر پیگیری و بعضی ضعف های آن برطرف شود برای علاقه مندان گزارشگری بسیار موثر خواهد بود. البته نکته ای که باید مطرح کنم این است که اگر در ابتدا به شرکت کنندگان گفته می شد که از استعداد آن ها در بخش هایی استفاده می شود آن ها با انگیزه بالاتری در رقابت شرکت می کردند.

برنامه آقای گزارشگر کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی و کارگردانی هنری مهدی محمدی در ایام نوروز از این شبکه به پخش رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: گزارشگر ، برنامه ، انگیزه ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.