معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه18، از توسعه امکانات تفریحی و گردشگری در این منطقه خبر داد.

برومند نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح توسعه امکانات تفریحی و گردشگری در منطقه18، از مهمترین و شاخص‌ترین طرح‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه در سال 93 است و این طرح به منظور تامین اوقات فراغت شهروندان به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان در سال 93 در دست اجرا است.
 
وی ادامه داد: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه18، معاونت فنی و عمران، معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه18 و شهرداری نواحی 7گانه این منطقه مشارکت و همکاری دارند.

نامداری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: توسعه امکانات تفریحی و گردشگری در منطقه 18، احداث اماکن تفریحی، ورزشی و گردشگری در نواحی 7گانه منطقه18، ایجاد و فضاسازی بوستان‌ها و مراکز گردشگری در منطقه18 از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و ... در محلات و نواحی 7گانه منطقه18، برگزاری اردوها و تورهای گردشگری در سراهای محلات 13گانه،‌ مدارس، مساجد، مراکز آموزشی، فرهنگی و ... در سال 93، برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه18است.

انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: توسعه ، امکانات ، تفریح ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار