"هوشنگ جاوید" با کتاب خود به نام "موسیقی رمضان در ایران" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور دارد.

هوشنگ جاوید پژوهشگر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، گفت: کتابم با عنوان "آشنایی با موسیقی نواحی ایران" به همراه عکس و سی دی موسیقی سنتی در نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه می شود.
 
وی افزود: کتاب دیگرم با عنوان "موسیقی رمضان در ایران" نیز در نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه خواهد شد، در هر دو کتابم تغییرات زیادی داده شده است، این کتابها علاوه بر بعد آموزشی آگاهی دهنده نیز هستند.
 
این پژوهشگر ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در تمام طول سال سبب رخوت و سستی در بین نویسندگان و شاعران می شود.
 
برگزاری هر شش ماه یکبار نمایشگاه بین المللی کتاب سبب می شود نویسنده، پژوهشگر، شاعر و ادب دوستان بتوانند تلاش بیشتری برای چاپ آثار خود کنند.
 
جاوید اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی کتاب باید هر 6 ماه یا 3 ماه یکبار برگزار و از مرکزیت تهران خارج و در استانهای دیگر کشور در هر 3 ماه یا 6 ماه برپا شود.
 
این پژوهشگر خاطرنشان کرد: قضایای جابجایی نمایشگاه بین المللی کتاب از استانی به استان دیگر سبب ایجاد تنوع می شود، شاید مشاهده مکانهای جدید به بیان اندیشه های جدید در کتابهای نویسندگان و شاعران کمک کند.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار