قالیباف در پاسخ به تذکر رسایی:
انتصاب ظریف خلاف قانون است/ گزارش کمیسیون امنیت ملی به هیئترئیسه نرسیده است
وي تصريح کرد: اکثر افراد جامعه از خودروهاي کم مصرف ومدل پايين استفاده مي کنند بنابراين با تک نرخي شدن مصرف بنزين در کشور ريشه بسياري از مشکلات از جمله قاچاق گرفته مي شود ومردم مي تواند با مديريت صحيح الگوي مصرف خود را کنترل کنند.
عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي در خصوص واردات بنزين تاکيد کرد: با توجه به اينکه کشور ما داراي ذخاير غني در نفت و گاز و نيز سابقه قوي در توليد دارد نيازي به واردات بنزين در کشور نيست چراکه با ورود بنزين قيمت ها سرسام آور افزايش پيدا مي کند.
موسوي نژاد خاطرنشان کرد: به طور يقين واردات بنزين به کشور توجيه اقتصادي ندارد و اقشار محروم جامعه آسيب مي پذيرند.
به یاد این داستان افتادم که اگر پیامبر به جای سفارش در مورد اهل بیت علیهم السلام گفته بود ظلم بکنند دیگه اینها چه ظلمی میتونستند انجام بدهند و ندادند
خدا عاقبت همه ی ما رو ختم بخیر کنه
که واقعا نسبت به خودروهای گران قیمت اشغال خارجی خیلی کم تر میسوزونه میدونید که اونا صدی بیست میسوزونن
از یه طرف قیمت و میبرن بالا
از یه طرف هم کیفیت ماشینا میاد پایین
اخه این انصافه
اگه نمیتونیین جلوی قاچاق سوخت رو بگیرین حداقل کیفیت ماشینا رو ببین بالا تا ماهم یکمی دغدغه فکریمون کمتر بشه
اجازه بدید ال90 بیاد 21 تومن
ماکسیما بیاد 50 تومن
بنزین هم بشه لیتری 5 تومن
همه هم راضی میشن به جای ال 90 که الان 40 میلیونه ماکسیما سواربشن
به نظر مردم خودروهای داخل، 100 کیلومتر بالای 10 لیتر میسوزونه ، شما به این میگید کم مصرف ؟