مدير عامل جمعيت هلال احمر استان لرستان گفت: طرح امداد ونجات نوروزي در 9 شهرستان و باحضور 200 نفر ازامداد گران و نجاتگران مجرب و آموزش ديده درقالب 23 پايگاه ثابت و سياراجرا شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ مدير عامل جمعيت هلال احمر استان لرستان ضمن تشريح عملکرد طرح امداد ونجات نوروزي سال ۹۳ گفت: اين طرح در 9 شهرستان و باحضور 200 نفر ازامداد گران و نجاتگران مجرب و آموزش ديده درقالب 23 پايگاه ثابت و سياراجرا شده است.
مرادي در ادامه گفت:تعداد مراجعه کنندگان به 16 چادر وايستگاه جوانان220892نفر بوده و تعداد 61552 خودرو به ايستگاه هاي ما مراجعه داشتند.
مدير عامل جمعيت هلال احمر لرستان تعداد اعضاي ثابت پست ها را 964 نفرذكر كرد كه شامل 162 نفر خواهر و 806 نفربرادر و تعداد اعضاي داوطلب پست ها را 188 نفر عنوان کرد و با اشاره به توزيع بروشورهاي ايمني وسلامت گفت: در اين طرح محصولات فرهنگي از قبيل بروشور دانستني هاي سفر،بروشور نکات ايمني در سفر ،نقشه راهنما و جاذبه هاي گردشگري شهرستان ها ونقشه ايمني و سلامت جاده ها به تعداد 125633نسخه ميان مسافران نوروزي توزيع شد.
حسين رضا مرادي با اشاره به اينـکه در مدت ياد شده 532 مسابقه شامل مسابقه نقاشي کودکان، مسابقه پيامکي، مسابقه مناسبت ها، امدادي و فرهنگياجتماعي برگزار شده است گفت: در اين مسابقات علاوه بر آموزش نکات کوتاهامدادي، سرگرميهاي كودكانه وايستگاه نقاشي ، طراحي با مداد و رنگ آميزي با موضوعات فصل بهار و امدادي برگزار شد.
وي درادامه خاطر نشان کرد: طرح ملي سحاب با مشارکت369 نفر در فالب 18 تيم پياده و 4 تيم سواره( دوچرخه سوار )اجرا شد.
وي همچنين از فعاليت حوزه جوانان در روز ملي طبيعت خبر داد و گفت: در اين روز تعداد 59 نفر در قالب 45 تيم سحاب 920 مورد به مسافران و دوستدارانطبيعت خدمات امدادي و بشردوستانه ارائه کردند.
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.