استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل بیش از 37 منطقه نمونه گردشگری دارد که بهره برداری از آن می تواند منجر به توسعه پایدار استان شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش با تاکید بر لزوم توسعه صنعت گردشگری در این استان گفت: امسال فرصت های سرمایه گذاری 15 منطقه برای سرمایه گذاران بخش خصوصی مهیا شده و برای ورود سرمایه گذاران آماده است.

وی اضافه کرد: ظرفیت این 15 منطقه نمونه گردشگری استان طی سال جاری با هدف جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و در قالب بسته های سرمایه گذاری معرفی می شود.

استاندار اردبیل به فراهم شدن زیرساخت‌ها در این مناطق اشاره کرد و گفت: دولت در توسعه حوزه گردشگری نقش حمایتی دارد و این مهم با تامین زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاران و ایجاد شرایط مناسب ایفاء خواهد شد.

خدابخش با بیان اینکه بخش گردشگری از مهمترین حوزه های اقتصادی برای توسعه است، تاکید کرد: گردشگری پس از کشاورزی یکی از دو اولویت مهم استان در توسعه می باشد که این مهم با جذب سرمایه گذاران محقق می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری بویژه در مناطق نمونه گردشگری، بر لزوم تسریع در روند آماده سازی زیرساخت ها در این مناطق تاکید کرد وافزود: باید با طراحی و اتمام مطالعات جامع، ظرفیت های این مناطق در قالب پکیج های سرمایه گذاری معرفی شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، مناطق ، نمونه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.