مسابقات هفته 17 سوپر لیگ هندبال آقایان روز گذشته پیگیری شد و سبزوار حریف خود را بر دو نماینده تهران به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان کشور بعد از وقفه یک ماهه دوباره از روز 2 فروردین آغاز شد و طی آن سبزوار حریف قدر خود رایعنی مشهد را برد و نیروی زمینی تنی به تساوی داد. 

در ادامه این گزارش آمده است: در روز نخست این هفته که روز پنجشنبه 21 فروردین صورت گرفت تنها نماینده تهران در این رقابتها با نتیجه 28-28 با مهمان خود یعنی گچساران مساوی کرد و در دیدار  دوم صبای قم، کاسپین را 32 بر 30 از پیش رو برداشت تا نوار ناکامیهای نماینده قزوین ادامه یابد و اما در دومین روز یعنی 22 فروردین صنعت مس کرمان میزبان نماینده یزد بود که در پایان دیدار 23 بر 22 حریف خود را شکست داد و 2 امتیاز را در کارنامه خود اندوخته کرد و در نهایت سبزوار صدرنشین 35 بر 29 ثامن مشهد را برد تا همچنان پیشتاز این مسابقات باشد. 

بر اساس این گزارش: با انجام بازیهای هفته هفدهم کم کم به پایان لیگ 26 نزدیک می‌شویم و رقابت تیم‌ها برای ماندن حساس‌تر و هیجان انگیزتر می‌شود چرا هر تیمی می‌خواهد که در لیگ برتر بماند و به دسته پائین‌تر سقوط نکند. 

در پایان گزارش خاطر نشان می‌شود: هم اکنون ثامن الحجج سبزوار با 28 امتیاز همچنان در جایگاه نخست رقابتهای لیگ برتر قرار دارد و سنگ آهن بافق یزد با 22 امتیاز در رده دوم و ثامن مشهد با 19 امتیاز در تعقیب نماینده یزد باشد تا در اولین فرصت خود را به جایگاه دوم برساند. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: فروردین ، لیگ ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار