رییس فدراسیون کبدی گفت: با حداقل اعتباراتی که فدراسیون از وزارت ورزش می‌گیرد لیگ‌های داخلی را برگزار کرده و در تفلاش برای کسب مقام‌های قهرمانی آسیایی و جهانی هستیم.

"محمدرضا مقصودلو" در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم‌های کبدی تنها با هدف کسب مدال طلای مسابقات آسیایی 2014 راهی کره جنوبی خواهند شد. چرا که بازیکنان با تمام منحنیهای پیشرو توانستند در تمرینات و اردوهای برنامه‌‌ریزی شده شرکت کنند و توانایی‌های خود را در سطح مسابقات بین‌الملل افزایش دهند. 

وی همچنین افزود: در سال 92 تمام اعضای تیم‌ها به خوبی ظاهر شدند و با همکاری یکدیگر توانستیم مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک، را به بهترین نحو برگزار کنیم. و شاهد ظهور پدیده‌های بسیاری در تیم‌ها باشیم. 

مقصودلو اظهار کرد: در سال‌های گذشته کبدی کاران ایرانی توانستند عنوان نایب قهرمانی جهان را به نام خود ثبت کنند اما امسال در پی کسب عنوان قهرمانی هستیم و مطمئناً خواهیم توانست به این هدف خود دست یابیم.

رییس فدراسیون خاطرنشانکرد: تیم کبدی ساحلی ایران پس از 14 سال توانست مدال طلای مسابقات آسیایی را که در چین برگزار شد بدست آورد و با این درخشش توجه تمام اذهان را به خود جلب کند.

قابل ذکر است که بانوان کبدی کار ساحلی ایران برای اولین با ر است که به مسابقات بین‌المللی راه پیدا کرده‌اند وبا استعداد و پتانسیل بالایی که دارند به طور قطع یکی از مدال آوران در بازی‌های اینچئون کره جنوبی خواهند بود.

مقصودلو در پایان گفتگو تصریح کرد: تمام اعضای جامعه‌ی کبدی ایران در تلاش هستند تا با تمام کمی‌ها و کاستی‌ها به بهترین شکل در مسابقات برون مرزی شرکت کنند و باعث درخشش نام ایران در عرصه جهانی نشوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کبدی ، مقصودلو ، کره جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار