برخی از محصولات سیسكو و Juniper تحت تاثیر رخنه Heartbleed قرار دارند. شركت سیسكو در راهنمایی امنیتی كه منتشر كرد فهرست طولانی از محصولاتی را منتشر كرد كه در برخی از آنها آسیب پذیری تایید شده بود و برخی دیگر از آن ها به منظور یافتن آسیب پذیر بودن تحت بررسی می‌باشند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از مرکز ماهر، برخی از محصولات سیسكو و Juniper تحت تاثیر رخنه Heartbleed قرار دارند. شركت سیسكو در راهنمایی امنیتی كه روز چهارشنبه منتشر كرد فهرست طولانی از محصولات خود را منتشر كرد كه در برخی از آن ها آسیب پذیری تایید شده بود و برخی دیگر از آن ها به منظور یافتن آسیب پذیر بودن تحت بررسی می‌باشند. در میان 16 محصولی كه آسیب پذیر بودن آن ها تایید شده است محصولات Unified Communication Manager (UCM) 10.0، Cisco MS200X Ethernet Access Switch و چندین محصول Unified IP Phones قرار دارد. در راهنمایی امنیتی 1.2 فهرست 65 محصول قرار دارد كه تحت بررسی می باشند.



دو محصول (Cisco Registered Envelope Service (CRES و Cisco Webex Messenger Service نیز نسبت به رخنه Heartbleed آسیب پذیر بودند كه در حال حاضر این محصولات اصلاح شده‌اند. در راهنمایی امنیتی شركت سیسكو آمده است كه تاكنون هیچ یک از خدمات میزبانی شده سیسكو كه مورد بررسی قرار گرفته اند، تحت تاثیر این آسیب پذیری قرار ندارند. عدم آسیب پذیری 62 محصول دیگر از جمله بسیاری از مسیریاب ها و سیستم عامل IOSخود سیسكو  تایید شده است.

Juniper نیز اطلاعیه ای بسیار مهم در صفحه اول وب سایت امنیتی خود منتشر كرد. در این اطلاعیه توضیحاتی در خصوص رخنه Heartbleed آورده است اما اطلاعاتی را در خصوص آسیب پذیر بودن محصولات خود ذكر نكرده است.

سخنگوی Juniper اعلام كرد كه زیرمجموعه‌ای از محصولات Juniper از جمله نسخه‌های خاص از نرم افزار SSL VPN آن تحت تاثیر آسیب پذیری Heartbleed قرار دارند. این شركت روز پنج شنبه یک به روز رسانی برای محصول SSl VPN منتشر كرده است و برای دیگر محصولات آسیب پذیر خود نیز اصلاحیه ای منتشر خواهد كرد. ما به مشتریان خود توصیه می‌كنیم تا برای گرفتن اطلاعات بیشتر و به روز رسانی محصولات با واحد پشتیبانی مشتریان Juniper تماس بگیرند.

همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار