یزدان عشیری از مدیران و فعالان حوزه ارتباطات و رسانه طی حکمی از سوی محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به سمت مدیر روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای این رویداد فرهنگی و سینمایی منصوب شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ "یزدان عشیری" از مدیران و فعالان حوزه ارتباطات و رسانه طی حکمی از سوی محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به سمت مدیر روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای این رویداد فرهنگی و سینمایی منصوب شد. عشیری از چهره های شناخته شده در عرصه فرهنگ و هنر و سینماست که تاکنون مسئولیت های زیادی در زمینه های مختلف داشته است. مدیریت روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر طی دوره های سی ام و سی یکم، مدیریت روابط عمومی دوره های پیشین جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس و مدیریت روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز هنرهای نمایشی کشور از جمله آن است.
   
 
جشنواره بین المللی فیلم مقاومت:
 
یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت شد
 
یزدان عشیری از مدیران و فعالان حوزه ارتباطات و رسانه طی حکمی از سوی محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به سمت مدیر روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای این رویداد فرهنگی و سینمایی منصوب شد.
 
به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم مقاومت متن حکم نامبرده به این شرح است:
 
{جناب آقای یزدان عشیری
نظر به تجربه، شایستگی، توانمندی و نگاه حرفه‌ای جنابعالی به حوزه روابط عمومی، مناسبات اجتماعی و ارتباطات رسانه ای؛ شما را به سمت مدیر روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین الملی فیلم مقاومت منصوب می نمایم.
 
امیدوارم با عنایت به سال اقتصاد و فرهنگ و اهتمام ویژه به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و حساسیت های منطقه ای و جهانی نسبت به موضوع مقاومت بتوانید با عزمی جهادی و با بهره گیری از تجارب ارزشمند شاهد رشد و شکوفایی شایسته جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت باشیم. به یقین برگزاری تاثیرگذار این حرکت ریشه‌دار و جریان ساز سینمای ایران به عنوان شاخص ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی می‌تواند در رشد و ارتقای فرهنگ و هنر متعالی این مرز و بوم نقشی اساسی و راهبردی ایفا نماید.
 
از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی شما را در مسیر تحقق اهداف بلند این رویداد فرهنگی و سینمایی خواستارم.}
 
شایان ذکر است عشیری از چهره های شناخته شده در عرصه فرهنگ و هنر و سینماست که تاکنون مسئولیت های زیادی در زمینه های مختلف داشته است. مدیریت روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر طی دوره های سی ام و سی یکم، مدیریت روابط عمومی دوره های پیشین جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس و مدیریت روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز هنرهای نمایشی کشور از جمله آن است.


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار