برنامه "تدبير" با موضوع نقد و بررسي قراردادهاي حقوقي روز يكشنبه 24 فروردين ماه به بررسي شرايط حقوقي و جزايي "جعل" اختصاص دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ دكتر زنديان كارشناس  برنامه "تدبير" روز يكشنبه 24 فروردين ماه دبه بررسي شرايط تحقق جعل و وضعيت قراردادهاي حقوثي و جزايي در اين مورد مي پردازد.

جعل و استفاده از سند مجعول از جمله جرایمی است كه در دهه های اخیر با پیشرفت فناوری در بسیاری از جوامع افزایش چشمگیری یافته است.

در قانون ایران از جرم جعل تعریفی ارائه نشده بلكه احكام راجع به انواع مختلف آن طی بیست ماده از مواد ۵۲۳ الی ۵۴۲ فصل پنجم قانون تعزیرات مصوب ۱۳۷۵ و نیز قوانین دیگر بیان شده است.

رامبد باران دوست  كارشناس مجري  و آزاده سيد علوي زاده گوينده برنامه "تدبير" شنوندگان راديو اقتصاد را براي روشن تر شدن مباحث كارشناسي همراهي مي كنند.

گفتنی است؛ برنامه "تدبير" با هدف بررسي توسعه و پيشرفت  اقتصادي در جامعه و آگاهي بخشي مردم نسبت به حقوق اقتصادي در معاملات و كسب و كار شنبه تا چهارشنبه هر هفته به همت گروه دانش و پيشرفت راديو اقتصاد  ساعت 11 به مدت 35 برروي  موج اف ام رديف 98 مگاهرتز پخش مي شود.

انتهای پیام/اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.