نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نظارت خود را بر اجرای طرح هدفمندی یارانه ها تقویت کند تا در حق اقشار کم درآمد اجحاف نشود.

ˈحمیدرضا مشهدی عباسیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی در کشور اظهارکرد: در این مرحله از طرح هدفمندی یارانه ها، دولت باید دقت کند تا آسیبی به اقشار آسیب پذیر وارد نشود.

وی با اشاره به برخی افزایش قیمت کالاها و اقلام مصرفی مردم، افزود: این مساله قطعاً برای اقشار کم درآمد و بی بضاعت مشکل ساز است.

مشهدی عباسی گفت: ملت ایران در طول 35 سال پس از پیروزی انقلاب با حضور در صحنه های مختلف ثابت کردند شایسته بهترین خدمات رسانی ها هستند و در اینجا وظیفه دولت است تا با پر رنگ تر کردن بحث های نظارتی، دقت نظر لازم را داشته باشد.

وی هشدار داد: هر گونه اهمال و سستی در عملکرد دستگاه های نظارتی، اجرایی و . . . بدبینی مردم را به دنبال خواهد داشت.

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح هدفمندی یارانه ها را حرکتی بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: در همه حوزه ها بخصوص انرژی به صرفه جویی احتیاج داریم و یقیناً اگر این طرح عظیم ملی اجرا نمی شد با خسران مواجه می شدیم.

وی خاطرنشان کرد: قرار است یارانه در بخش هایی همچون سلامت، بهداشت، درمان، خدمات رفاهی ویژه و . . . هزینه شده و بکار بیفتد و باید به گونه ای عمل شود که بودجه های عمرانی و توسعه ای تقویت شود.

مشهدی عباسی بیان کرد: در صورت انجام صحیح و خوب این مهم، توسعه مقوله هایی همچون آموزش، آموزش عالی، صنعت، کشاورزی، خدمات، بهداشت، درمان و . . . و سرآمد شدن ایران در منطقه در افق چشم انداز 1404 عملی می شود.

وی در خاتمه مجدداً تاکید کرد: دولتمردان در این مرحله باید دقت نظر و توجه ویژه ای بر بحث درآمدها و عواید مردم داشته باشند تا خدای ناکرده به اقشار آسیب پذیر و ضعیف اجحاف نشود./س


برچسب ها: دولت ، نظارت ، هدفمندی ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.