انصراف برخی توانمندان از نام نویسی در مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها جلوه هایی با شکوه از پیوند ناگسستنی مردم و مسوولان نظام جمهوری اسلامی است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج مردمی که بیش ازسه دهه در تحمل ناملایمات فراوان از تحمیل جنگ تحمیلی، ترور شخصیت های برجسته، تحریم های اقتصادی و سیاسی گرفته تا مانورهای تبلیغاتی همواره با حفظ همبستگی ملی و همراهی با حاکمیت جمهوری اسلامی ایران الگویی تمام عیار از مردم سالاری دینی را در اذهان جهانیان ترسیم کرده اند.

موج های دسته جمعی پیشگام شدن در انصراف از دریافت یارانه ها در برخی مناطق ایران اسلامی جلوه هایی بی مثال از یکدلی و خودگذشتگی برای آبادانی کشور است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراس اسلامی، برخی از مدیران اجرایی و تعدادی از کارکنان دولت در گچساران نه خود به نام نویسی در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را اعلام کردند.

یکی از کارمندان فرمانداری گچساران گفت: برای به حرکت درآمدن چرخ های تولید و ایجاد اشتغال از نام نویسی در مرحله دوم یارانه ها انصراف دادم.

این فرد که خواست نامش فاش نشود افزود: بسیاری از جوانان ایران اسلامی در جنگ نحمیلی برای دفاع از مملکت و ارزش های اسلامی جان خود را از دست دادند و امروز گذشتن از یارانه نقدی در مقایسه با آن ایثارگری ها کمترین کار برای سرافرازی ایرانیان و پاسخ کوبنده به تحریم های دشمنان است.

یکی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که انصراف خود از یارانه ها را اعلام کرد گفت: اگر 20 در صد از افراد با توانمندی مالی خوب از دریافت یارانه ها انصراف دهند گام های بسیار بلندی برای توسعه اقتصادی ایران اسلامی برداشته ایم.

محمد کرمی افزود: با هدف افزایش درآمد حاصل از هدفمندی یارانه ها برای پوشش بیمه های اجتماعی از حق خود برای دریافت یارانه ها انصراف دادم.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان که از پیشگامان انصراف از یارانه نقدی است هدف خود از این اقدام را گامی برای رونق بیشتر تولید ذکر کرد.

کیانوش بلوطی با اشاره به نامگذاری سال به نام اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی انصراف از دریافت یارانه نقدی را گامی بلند برای تحقق این شعارخواند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انصراف افراد توانمند در دریافت یارانه زمینه مشارکت عمومی در توسعه ایران اسلامی را فراهم می کند.

غلامرضا تاجگردون انصراف متمولان جامعه از دریافت یارانه را مهمترین گام برای برقراری عدالت اجتماعی، رفاه عمومی و توسعه همه جانبه کشور خواند.

وی با اشاره به اهمیت انصراف از دریافت یارانه نقدی درحمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران برای تحقق ارتقای رفاه اجتماعی، حمایت از تولید کنندگان و ایجاد اشتغال پایدار افزود: این کار علاوه بر بهره معنوی نقش بسیار تاثیرگذاری در یاری رساندن به مسوولان در این جراحی اقتصادی بزرگ دارد.

فرماندار گچساران گفت: اجرای مرحله دوم یارانه ها شیوه مصرف در جامعه را هدفمند می کند.

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف در پیشگیری از هدروی منابع خدادای به ویژه حامل های انرژی ،جلوگیری از قاچاق سوخت را از مهمترین مزیت اجرای مرحله دوم یارانه ها دانست./س
برچسب ها: یارانه ، هدفمندی ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.