کارکنان جهادگر واحد انباشت و برداشت درناحيه آهن سازي موفق شدند در اولين روزهاي سال جديد به رکوردهاي پياپي در تخليه واگن‌هاي حامل سنگ آهن نرمه ارسالي از معدن چادرملو دست يابند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمد حسن پاليزوان رئيس مواد خام فولاد مبارکه با تاييد اين خبر از عزم جهادي مديريت و کارکنان ناحيه آهن‌سازي براي دست يابي به اهداف اين ناحيه در سال 93 خبر داد و گفت: کارکنان تيم B در واحد انباشت موفق شدند در تاريخ هجدهم فروردين ماه سال جاري طي يك شيفت 12 ساعته به رکورد تخليه 155 واگن کنسانتره نرمه دست يابند .

وي رکورد قبلي اين واحد را مربوط به پانزدهم فروردين ماه سال جاري خواند و گفت: پيش از اين کارکنان تيم D موفق شده بودند، در يک شيفت در تاريخ پانزدهم فروردين ماه سال جاري ميزان تخليه سنگ آهن را از 146 واگن به 152 واگن بهبود بخشند.

وی در همين رابطه افزود: از آنجاييکه كنسانتره نرمه داراي رطوبت و چسبندگي بالايي مي‌باشد و نرخ تخليه را كاهش مي‌دهد کارکنان اين واحد با تلاش مضاعف و تاكيد بر انجام به موقع فعاليت‌هاي نظافت صنعتي امكان تخليه اين مواد را ميسر نمودند که اميد است در اين سال جديد با همت کارکنان بهره‌برداري، تعميرات و واحدهاي پشتيباني امكان دستيابي به ركوردهاي جديد و بيشتر فراهم گردد./س


 

برچسب ها: اصفهان ، مجتمع ، فولاد ، مبارکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.