"نفخه فردوس" اثر سارا جلوداریان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه خواهد شد.

سارا جلوداریان، کارشناس ادبی، درگفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: یک هزار و 200 نسخه از جلد چهارم کتابم با عنوان"خاطرات مشترک" در نمایشگاه فاتحان فروش رفت و جلد پنجم آن توسط انتشارات هزاره ققنوس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه می‌شود.

وی افزود: کتاب دیگرم با عنوان"نفخه فردوس" با موضوع دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و شهدا توسط انتشارات هزاره ققنوس به چاپ دوم خود رسید و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه خواهد شد.

این کارشناس ادبی ادامه داد: چاپ دوم"نیزار گواه است" توسط انتشارات آرام دل، هم‌چنین کتاب"آتش و گلستان"توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب در اختیار علاقمندان قرار خواهندگرفت.

جلوداریان در خصوص برگزاری دائمی نمایشگاه کتاب در طول سال تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تمام طول سال ‌می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود چرا که علاوه بر ناشر و نویسنده بر میزان مطالعه مردم نیز تأثیر می‌گذارد.

وی اظهار داشت: تبلیغات زیادی بر میزان مطالعه اندک مردم صورت می‌گیرد  و دلایل این امر را حضور رسانه‌ها، فایل‌های PDF ، عنوان می‌کنند برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تمام طول سال با همان در صدر تخفیف در نمایشگاه سبب نزدیکی مردم با کتاب خواهد شد.

این نویسنده بیان کرد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای ناشر و نویسنده بسیار خوب است زیرا ناشر می‌داند که کتابش در طول سال عرضه و چاپ اول کتابش به دلیل برپایی نمایشگاه در طول سال تمام می‌شود، در ضمن برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تمام طول سال قوت قلبی برای ناشر و نویسنده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، نفحه ، جلد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار