کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای از محرومان تیم های تراکتورسازی تبریز و فولاد مبارکه سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خبرداد و فرشید احمدزاده و مهدی کیانی از تراکتورسازی از بازی مقابل تیم الاتحاد عربستان محروم هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، دیدار دو تیم تراکتور سازی تبریز و العین امارات 12 فروردین ماه سال جاری در تبریز برگزار شد و حبیب گردانی، فرشید احمدزاده و مهدی کیانی هر کدام به دلیل رفتار غیرورزشی از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

براساس این گزارش با توجه به اینکه احمدزاده و کیانی در دیدارهای قبلی یک کارت زرد داشتند بنابراین نمی توانند در مسابقه مقابل تیم الاتحاد که روز سه شنبه 26 فروردین ماه برگزار می شود محروم هستند.

با اعلام بازیکنان دعوت شده به تیم ملی مشخص شد که تیم تراکتورسازی به چهار بازیکن غایب به مصاف تیم الاتحاد عربستان در جده می‌رود.

کریم انصاری‌فرد و حامد لک که در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت و مهدی کیانی و فرشاد احمدزاده نیز به سبب دو کارته شدن محروم بوده و قادر به همراهی تیم تراکتورسازی نیستند.

البته محمد ابراهیمی نیز از سوی کادر فنی تیم تراکتورسازی کنار گذاشته شده است تا وی نیز در دو بازی آینده تراکتورسازی غایب باشد.

تیم تراکتورسازی تبریز روز 26 فروردین در عربستان به مصاف الاتحاد این کشور می‌رود.

بازی رفت دو تیم در تبریز با یک گل به سود تراکتورسازی خاتمه یافته بود.

همچنین در دیدار دو تیم الاهلی امارات و فولاد مبارکه سپاهان که روز 12 فروردین ماه در امارات برگزار شد، علی حمودی، شهاب الدین گردان،هادی عقیلی، اروین بولکو و امید ابراهیمی از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

از آنجا که اروین بولکو در دیدار مقابل تیم السد قطر نیز یک کارد زرد دریافت کرده است از حضور در دیدار مقابل السد قطر که روز سه شنبه 26 فروردین ماه برگزار می شود محروم است.
 
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: رقابت ، لیگ ، قهرمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.