سید مسعود حاجی، رکابزن بوشهری مسیر اردبیل – خلیج فارس را رکاب زده و عشق و ارادت خود را به خلیج همیشه فارس نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در مراسم نمادین آغاز حرکت این دوچرخه‌سوار، رکابزن کشورمان قرار است با طی مسیر روزانه 70 تا 120 کیلومتر مسیر اردبیل – خلیج فارس را رکاب زده و با شعار عشق، صلح و محبت در روز ملی خلیج فارس به سواحل نیلگون آن رسیده و به صورت نمادین به همه اعلام کند که این خلیج همیشه فارس است.

سید مسعود حاجی، علاقه خاص خود را به دوچرخه‌سواری اعلام کرد و گفت: بنده تلاش می‌کنم تا در برابر برخی تحرکات کشورهای بیگانه که قصد جعل نام خلیج فارس را دارند به همه دنیا بفهمانم که این خلیج همیشه فارس است و هیچ کس نمی‌تواند تعدی و جسارتی به آن داشته باشد.

این دوچرخه‌سوار قرار است با گذر از استان‌ها و شهرهای مختلف شعار خود را نیز به گوش مردم ساکنان شهرهای مختلف رسانده و عشق و علاقه خاص ایرانیان را به خلیج فارس نشان دهد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، رکاب ، زنی ، دوچرخه ، سوار ، بوشهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
GPG
۱۹:۲۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
درود و سپاس از مهر شما،

با عرض ادب و احترام، دوچرخه سواری اردبیل تا بوشهر با مهر هم میهنان عزیز در روز ملی خلیج فارس بپایان رسید و پیرو خبر فوق به اطلاع عموم میرسانیم که نام دوچرخه سوار مسیر اردبیل تا خلیج فارس سید مسعود طباطبایی میباشد که متولد و ساکن تهران میباشد که به اشتباه سید مسعود حاجی در خبرها درج گردیده است و ایشان شهروند افتخاری بندر سیراف که یکی از شهرهای استان بوشهر است میباشد.

جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت www.gpg.ir مراجعه نمایید.

باسپاس