رییس هیات تکواندو مازندران گفت : درخشش تکواندوکا مازندرانی در تورنمنت بین المللی آلمان ، نتیجه توجه مربیان سازنده استان به رده های سنی پایه است.

 

ˈ حمید علوی ˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری به کسب مدال طلا توسط تکواندوکا مازندرانی در رقابت های بین المللی آلمان اشاره کرد و افزود : ˈ ابوالفضل یعقوبی ˈ در این رقابت ها با شکست تمامی رقیبانش موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد.

وی ادامه داد : یعقوبی در این رقابت ها نمایندگانی از سوئد ، اوکراین ، مصر پرتغال و بلژیک را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی وزن منهای 58 کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

علوی از روند مطلوب انجام ورزش تکواندو در مازندران و کسب افتخارات متعدد در عرصه های جهانی و بین المللی اظهار رضایت کرد و گفت : ورزش تکواندوی مازندران در سال های اخیر روند مثبت و رو به رشدی داشته و موفق شد کارنامه ورزش مازندران را پربارتر کند.

وی افزود : روند توجه به رشد و تربیت رده های سنی پایه در استان مازندران متوقف نخواهد شد و با ادامه روند کنونی، افزایش تعداد ورزشکاران مازندرانی در تیم ملی دور از دسترس نیست.

او ادامه داد : در استان مازندران استعدادهای فراوانی در رشته تکواندو فعالیت می کنند که با اجرای برنامه های بهتر می توانیم راه رسیدن آن ها را به تیم ملی و کسب عنوان های معتبر هموارتر کنیم.

تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان با حضور 865 تکواندوکار از 62 کشور جهان در شهر هامبورگ برگزار شد و تکواندوکاران برتر جهان برای کسب امتیاز بیشتر و به دست آوردن سهمیه المپیک 2016 برزیل با یکدیگر رقابت کردند.

مازندران بیش از 30 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو دارد./س

برچسب ها: درخشش ، آلمان ، سنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.