فرمانده نیروی انتظامی گفت: مبلغ 80 میلیون تومان علاوه بر بیمه تکمیلی به خانواده شهدا پرداخت می‌شود و نیز کلیه وام‌های گرفته شده توسط این خانواده‌ها از نیروی انتظامی بخشوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح امروز در جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران که با حضور حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید برگزار شد با اشاره به تقدیم 77 شهید در سال گذشته به انقلاب اسلامی گفت: نیروی انتظامی افتخار دارد در عرصه امنیت، مقابله با تجاوزات، تروریست، شرارت و سوداگران مرگ که در کمین جوانان و امنیت کشور نششته‌اند به صورت شبانه روزی فعالیت کند که سال گذشته 77 شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: اینکه باب شهادت در این نیرو باز است افتخاری بزرگ است چراکه یک شهید امروز می‌تواند در یک شهر و یا استان یک موج و حرکت را درست کند.
 
وی افزود: همه دستگاه‌ها به ویژه سازمان‌های شهیدپرور نظیر ارتش، سپاه و نیروی انتظامی که به سبب ماهیت کاریشان در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند وظیفه اصلی خود را تکریم شهدا می‌دانند.
 
وی ادامه داد: از زمان انقلاب اسلامی هر دولتی با هر رویکرد سیاسی که به روی کار آمده تکریم خانواده شهدا را در اولویت خود قرار داده و ما در نمایندگان مجلس 110 نماینده ایثارگر داریم یعنی بیش از یک سوم نمایندگان ایثارگر هستند که این رقم کمی نیست و ارزش ماندگاری دارد.
 
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تکریم بر خانواده‌های شهدا تصریح کرد: ما در نیروی انتظامی یکی از مشکلاتی که در گذشته داشتیم این بود که خانواده شهدا باری سنگین از مشکلات مادی را متحمل می‌شدند که نیروی انتظامی با قرار دادن بیمه تکمیلی سعی در کمک به حل این موضوع کرده است.
 
وی در ادامه بیان داشت: همچنین در کنار بیمه تکمیلی مبلغ 80 میلیون تومان نیز به خانواده شهدا پرداخت می‌شود و علاوه بر آن نیز تمام وام‌های گرفته شده از نیروی انتظامی توسط خانواده شهدا بخشوده خواهد شد و اگر در صف وام نیز بوده‌اند به آنان پرداخت می‌شود.
 
سردار احمدی مقدم ادامه داد: همچنین از دیگر برنامه‌های که برای خانواده شهدا در نظر گرفته شده سفرهای زیارتی است که هر ساله انجام می‌شود و نیز میانگین 40 میلیون تومان برای حل مشکلات این خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: ما در نیروی انتظامی 33 هزار خانواده شهید داریم که همانند شاغلین نیروی انتظامی تحت پوشش قرار دارند و از کلیه خدمات آنان برخوردار می‌شوند.
 
سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: مراقبت از خانواده شهدا حتی مهمتر از حمایت‌ مالی از آنان است و من شخصا در هر استانی که سفر می‌کنم اگر خانواده ایثارگری وجود داشته باشد که فرمانده آن استان را نشناسند همان جا حکم آن مسئول را لغو می‌کنم که خوشبختانه سال گذشته ما 25 هزار دیدار از خانواده شهدا و جانبازان را داشته‌ایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نیرو ، انتظامی ، شهدا ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاپور
۰۰:۱۶ ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
پس جانبازان چه
Iran (Islamic Republic of)
namin
۲۲:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
حرف زدن راهت است کو عمل
Iran (Islamic Republic of)
king
۱۷:۰۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
اونی که نوشتی حرامه! اگه این شهدا نبودن ایران بدتر از عراق و افغانستان میشد ! ما هرچی داریم از شهدا داریم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
درود بر شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .آنان که مردانه ایستادند و از دین و ملک پاسداری کردند . و خدا نگهدار خانواده های مظلوم و صبورشان .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
این عین عدالته
اگر تو خودت هزارتومن از جیبت برا این نظام خرج کرده بودی الان نوادگانت ادعای میراث داشتن. اینا بچه ها و عزیزانشون رو فدا کردند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۱ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
کاش همینقدر هم به فکر کمیته امداد و بهزیستی بودن این آقایون...
Kazakhstan
علی
۱۳:۵۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
من که فرزند شهید هستم بامدرک لیسانس مکانیک و بیکار تا به حال نه از استخدام خبری بوده نه از وام و پول و ...
از مسئولان تقاضا دارم قبل از اطلاع رسانی یک مقدار هم عمل کنند
Iran (Islamic Republic of)
شرمنده
۱۳:۴۶ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
خانواده شهدا چشم وچراغ این ملتند قبول بایستی هم باشند هر جه هست از ایثار انان داریم اما آنان که در کنار شهدا جنگیدن و اکنون راه ایشان را ادامه میدهندو به خلیل بازنشستگان ناجا رسیدن چه جایگاهی دارن ؟ ایا واقعا ما مشکل ندارن ؟رسیدگی نمیخواهن؟ طرح تکریم پیشکسوتان پس کجاست؟ فرزندان انان احتیاج به حمایت ندارندو.........
Iran (Islamic Republic of)
عدالتی
۱۲:۲۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
بی عدالتی از این بیشترررررررر
میگم یهو بگین بقیه بمیرن خوب
همه امتیازات برا ایناس
حرامه آقا حرااااام
البته اگه بدونن چیه
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۲:۵۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
فتوا هم که بلدید بدید!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۴:۲۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
...خانواده شهدا اگر الان بچه هاشون شهید شدن تا تو زندگی کنی اگر برگردن خانواده شهدا حاضرن همه چیزشان را بدن فقط بچه هاشون برگردن که متاسفانه شدنی نیست متاسفم برات ....
آخرین اخبار