هیئت وزیران، شهرستان‌های داراب و زرین دشت را در ماههای خرداد و تیر به عنوان منطقه گرمسیر 2 و برای ماههای مرداد و شهریور به عنوان منطقه گرمسیر 1 تعیین کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، با تعیین منطقه گرمسیری جدید شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت از سوی هیئت دولت، تعرفه برق مصارف خانگی این شهرستان در ماههای خرداد و تیر بر اساس مناطق گرمسیری 2 و در ماههای مرداد و شهریور بر اساس مناطق گرمسیری 1 محاسبه خواهد شد.

بر این اساس بار مالی ناشی از اجرای این تصویب نامه از محل منابع مندرج در ماده (8) قانون هدفمند کردن یارانه‌ها- مصوب 1388- با رعایت سقف مقرر در قوانین بودجه سنواتی کل کشور تامین می‌شود.

این مصوبه بنا به پیشنهاد وزارت نیرو و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی در جلسه مورخ93.1.17 هیئت وزیران به تصویب رسیده و در تاریخ 93.1.21 از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

وزارت نیرو بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان فارس مبنی بر تشابه شرایط آب و هوایی شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت با شهرستان کازرون به دولت پیشنهاد داده بود تا محاسبه تعرفه برق مصارف خانگی شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت هم مانند شهرستان کازرون یکسان شود که هیئت وزیران با این پیشنهاد موافقت کرد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار