برنامه زنده و گفت و گو محور "مجله آفریقا" با پرداختن به موضوعات روز قاره آفریقا به روی آنتن سیمای فرانسوی شبکه سحر می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، برنامه " مجله آفریقا " که هر سه شنبه به موضوعات سیاسی، اجتماعی و ... قاره سیاه می پردازد این هفته به بحران داخلی در آفریقای مرکزی و نیروهای صلح بان سازمان ملل می پردازد.
 
در این برنامه شیخنا سعد بوسو به عنوان کارشناس، روند تحولات آفریقای مرکزی علیه مسلمانان، نقش دولت جدید این کشور در کاهش تنش های داخلی، آیا نیروهای غیر آفریقایی (نظامیان فرانسوی، نیروهای سازمان ملل و ...) پاسدار صلح توان برقراری آرامش دارند و ... را به عنوان محورهای برنامه مورد بررسی قرار خواهد داد.
 
" مجله آفریقا " شامل بخش های مختلفی است که می توان به پخش گزارش و تصاویر مربوط به موضوع برنامه، گفت و گوی مجری با کارشناس و پخش وله اشاره کرد. لیلا مظهری به عنوان مجری با کارشناس برنامه به گفت و گو می پردازد. احمد نخستین در نقش مترجم این برنامه زنده است و مهشید حاجی ستوده دستیار تهیه کننده و فرید ارس خانی تدوینگر " مجله آفریقا " است.
 
برنامه زنده " مجله آفریقا " سه شنبه 26 فروردین از ساعت 11:25 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه از سیمای فرانسوی شبکه بین المللی سحر به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.