برنامه "بامداد اقتصادی" این هفته با موضوع نقش اجراي هدفمندی در اقتصاد ملي از شبکه رادیویی اقتصاد برروی آنتن می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد ؛ اجرای طرح هدفمندی یارانه ها با هدف کاهش فاصله طبقاتی و توزیع متوازن ثروت های ملی بین تمام اقشار جامعه است که آگاهي از اجراي مرحله دوم آن  در شتاب بخشی به طرح های عمرانی و اجتماعی  موثراست برنامه "بامداد اقتصادی" این هفته با موضوع نقش اجراي هدفمندی در اقتصاد ملي  از شبکه رادیویی اقتصاد برروی آنتن می رود.

طرح هدفمندی یارانه ها با  هدف برقراری عدالت اجتماعی و بهره مندی عادلانه مردم از منابع خدادای آغاز شده بود  اینک در مرحله دوم اجراست و در سالی که با نام اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است نیازمند برنامه ریزی جدی دولت و همراهی مردم برای اجرای صحیح لازم و ضروري  است به همين منظور راديو اقتصاد در برنامه "بامداد اقتصادي" پس از تبيين شاخصه هاي هدفمندي اين بار به موضوع نقش اجراي هدفمندي يارانه ها در تحقق عدالت اجتماعي و بهبود وضعيت اقاصاد ملي" مي پردازد.
بهینه سازی مصرف و پیشگیری از قاچاق سوخت به خارج از مزیت های طرح هدفمند یارانه هاست که در صورت محقق شدن دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران را در افزایش شاخص های رفاهی جامعه یاری خواهد کرد.
اين موضوع و بررسي پيامدهاي مثبت اجراي طرح هدفمندي يارانه ها موضوع اصلي برنامه "بامداد اقتصادي" است كه از 23 تا 28 فروردين ماه از راديو اقتصاد با اين محور بحث كارشناسي پخش مي شود.
برنامه "بامداد اقتصادي" هر روز به جز جمعه ها ساعت 06:30 از شبکه اقتصاد برروی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.