همگام با فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در 26 فروردین ماه/

متقاضیان "دریافت یارانه" نقدی با شماره "6" از بامداد امروز دست به کار شدند

هفتمین گروه از متقاضیان دریافت یارانه نقدی از ساعات اولیه امروز یعنی 26 فروردین ماه وارد سایت رفاهی شدند تا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی اکنون به ششمین روز خود رسیده و تا کنون پنج گروه متقاضی، یعنی سرپرستان خانواری که رقم سمت راست کد ملی آنها "صفر"، "یک"، "دو"، "سه"، "چهار" و "پنج" بوده است نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده‌اند.

مطابق با زمان‌بندی اعلام شده از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، در هفتمین روز از ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی یعنی 26 فروردین، سرپرستان خانواری که رقم سمت راست کد ملی آنها "شش" است لازم است که با مراجعه به سایت رفاهی، اطلاعات خانوار خود را وارد نمایند.

بر همین اساس، ثبت نام از این افراد از نخستین ساعت امروز سه‌شنبه آغاز شده و تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.

سرپرستان متقاضی یارانه نقدی به ‌ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی، عدد "هفت" در روز 27 فروردین، عدد "هشت" در روز 28 فروردین و در نهایت عدد "9" در روز 29 فروردین ماه انجام خواهد شد.

شایان ذکر است، ثبت نام از تمام نقاط کشور با ورود به سایت www.refahi.ir  امکان پذیر خواهد بود و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می‌کنند که دسترسی به اینترنت ندارند می‌توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، استانداری‌ها، مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی مراجعه کنند.

برای آگاهی از زمان‌بندی ثبت‌نام دریافت یارانه‌ها اینجا و برای آموزش نحوه ثبت نام و دیدن فرم مربوطه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۲:۳۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
آیا زمان برای اصلاح اطلاعات و زمانی هم برای کسانی که موفق به ثبت نام نشدن خواهند گذاشت؟؟؟لطفا پیگیری کنید و جواب دهید.تشکر
Iran (Islamic Republic of)
نوید محمدی
۱۰:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
فرستادن پیامک یکی از بزرگترین خطا های دولت بود. من از همه ی شما دوستان سوال می کنم. آیا اینکه بعد از ثبت نام پرینت کد رهگیری ثبت نام را به مراجعه کننده بدهیم بهتر بود یا فرستادن شماره کد شناسه 4 رقمی که برای حداقل 15 میلیون خانواده تکرار می شود؟ و جالب این است که این شناسه 4 رقمی کی به اتمام می رسد؟ من خودم پست بانک دارم . اگر در روز به خاطر اشتباهات کاملا سهوی شماره همراه مراجعه کننده ای اشتباه ثبت شود آن وقت چکار باید کرد؟.... اصلاحیه و ویرایش برای ثبت نام نگذاشت. ..
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۴۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
دقیقاً با نظر شما موافق هستم و معتقد هستم باید در پایان ثبت نام کد پیگیری از طریق خود سایت داده می شد ! البته می شد در کنار آن پیامک هم ارسال کرد !
اینکه جایی برای ویرایش قرار داده نشده واقعاً جای تأسف است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
مشکل ارسال نشدن پیامک ها بدجوری مردم و نگران کرده لطفا مسئولان پاسخگو باشند .
-
عليرضا
۱۰:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
من ديروز نوبت ثبت نامم بود،ثبت نام كردم و مشكلي پيش نيومد و نوشت براتون پيامك مياد ولي تا امروز هيچ پيغامي رو در اين مورد دريافت نكردم. اين چه معني ميده؟ ممكنه ثبت نشده باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۰۹:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
من در کافی نت کار میکنم بیشتر شماره موبایل خودم را میدم واسه من مشکلی نیست بابت شماره
آخرین اخبار